Премія Effie була започаткована у 1968 Американською маркетинговою асоціацією Нью-Йорка для того, щоб відзначати рекламні кампанії, що демонтструють рекордну ефективність по всьому світу. Сьогодні Effie Awards — це найвище визнання успішності маркетингової активності компаній. Це мрія будь-якого бренду, тому що отримати Effie, означає довести, що ваші ідеї працюють та показують найкращі результати у своїй категорії.
Після того, як премії Effie знаходять своїх володарів по всій планеті, формується загальний рейтинг. Global Effie Index аналізує та ранжує дані фіналістів та переможців з понад 50 країн світу.
Effie Index
Усі бренди та компанії, включені до Effie Index, проходять ретельну оцінку своїх результатів провідними експертамиу сфері маркетингу. В конкурсі беруть участь міжнародні бренди, рекламні холдинги, мережеві та незалежні агентства. Рейтинг 2020 року відображує підбірку з понад 4000 переможців та фіналістів Effie по всьому світу, які оголошені у період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року.
- Найефективнішим рекламодавцем 2020 став Unilever.
- Coca-Cola посунула McDonald’s на 2-е місце у рейтингу Найефективнішого бренду.
- Найефективніша рекламна група 2020 — WPP Group.
- Серед мережевих агентств найефективнішим обрали McCann Worldgroup.
- А найеефективнішим незалежним рекламним агентством була визнана українська banda.
“Пролунав телефоний дзвінок і я почув голос жінки, яка назвалася Трейсі Алфорд, President & CEO Effie Worldwide. Вона сказала, що телефонує особисто привітати нас і у неї дуже хороші новини: “You’re on top of the world as independent agency!” Я втиснувся у крісло від радості.
Ми віримо, що креативність здатна рухати економіку та суспільство впепред і дуже раді, що наші опуклі ідеї показують такі результати, ще раз підтверджуючи, що креативність = ефективність.
Але чому реклама, яку створює banda, настільки ефективна? Тому що ми “розкодували бездоганність”. І робимо це з усіма нашими клієнтами.
Помилка багатьох брендів в тому, що вони хочуть завжди і в усьому бути бездоганними, заганяючи себе в жорсткі та нудні рамки. Вони пекельно бояться зробити дурість, сказати щось не те або якость не так пожартувати. Бояться емоційних та швидких рішень. Так було раніше. Напевне, коли я прийшов у рекламу, так ще було і усі ми щосили грали в цю бездоганність. Але сьогодні усе дуже змінилося. Усі втомилися від шаблону крутості, який усе життя нас переслідував.
Я певен, що люди не прагнуть купити ідеальний товар у ідеального виробника, вони хочуть купувати у того, до кого лежить душа. Їм важливо бачити справжні обличчя, а не корпоративних бовдурів, спілкуватися з живими брендами, а не з ботами і впізнавати у рекламі самих себе зі своїми, часом, смішними неідеальностями, а не дивитися на манекенів з білосніжними зубами. Креативність полягає не в тому, щоб справляти враження на людей, а в тому, щоб бути з ними чесними.
Найважливіше, що зараз має робити бренд у світі своїх комунікацій, — це бути щирим. Ми увійшли в епоху відкритості. Більше немає b2c чи b2b, тепер це h2h: human to human.” — Ярослав Сердюк, співзасновник banda.
“Не дивлячись на те, що індустрія переживає зміни та кризу, маркетологи, які увійшли до рейтингів Effie Index, демонструють непохитну відданість ефективності маркетингу. Ефективність важлива як ніколи, особливо в часи економічної невизначеності. Індекс демонструє чудові приклади компаній, які сприяли зростанню брендів у всьому світі. Від імені Effie Worldwide я хотіла би привітати всіх, хто ввійшов до рейтингу 2020,” — Трейсі Алфорд, President & CEO Effie Worldwide.
Більше деталей про всесвітній рейтинг: www.effieindex.com