Лідер українського fashion-ритейлу INTERTOP Ukraine оголосив про призначення Антона Бокого на посаду Chief Marketing Officer. До цього маркетинг очолювала Марія Самплавська.
У компанії Антон Бокий обіймав посаду Head of Group Brand Marketing. Під його управлінням були реалізовані найгучніші омніканальні бренд-проєкти, розвинені масштабні колаборації в Private Brand, запущено новий напрямок — Retail Media, що відкрив додаткові можливості для монетизації та взаємодії з клієнтами.
Будь-які зміни – це нові виклики, але вони завжди відкривають перед нами нові можливості. Цим призначенням ми підсилюємо команду маркетингу та зможемо краще відповідати на виклики сучасного fashion ринку. Впевнений, що його досвід та креативний підхід дозволять нам залишатися лідерами та розвивати наших клієнтів,
— коментує Сергій Бадрітдінов, СЕО INTERTOP Ukraine.
Ключовими фокусами Антона Бокого на посаді Chief Marketing Officer будуть зміцнення позицій INTERTOP, як омніканального бренду, розвиток персоналізованого клієнтського досвіду, зокрема й через мобільний застосунок, та посилення партнерських колаборацій.