Автори подкасту “що за шум” Ярослав Бешта і Марко Федоренко підготовили вашій увазі крутий аналіз бірж телеграм каналів. Він чудово підійде маркетологам та бізнесу для розуміння ринку телеграм. “Що за шум” — це просвітницька діяльність на тему SEO, маркетингу і ІТ індустрії в Україні, та за її межами.
Дані актуальні на серпень 2023.
Для аналізу ми обрали 2 відомі біржі:
- adsell.me — в базі 1,192 каналів;
- collaborator.pro — в базі 1,716 каналів.
Загальна вартість реклами:
- adsell.me — 2.9 мл. грн;
- collaborator.pro — 2.1 мл грн.
Звичайно, варто не забувати, що це ціни з бірж і ціни можуть бути дещо вищими, якщо звертатись на пряму.
З аналізу ми дізнались, що найбільше домінують наступні категорії:
- ЗМІ — 753 канали;
- Криптовалюти — 203 канали;
- Гумор — 191 канал.
Найдорожчий пост у наступних каналах:
- Труха⚡️Украина — 96 500,00 грн.
- Реальная Война | Украина Новости — 88 100,00 грн.
- Украина Online — 73 800,00 грн.
Набільші охоплення:
- Новини 18+ — 25 тис. охоплень;
- ЗМІ — 19.4 тис. охоплень;
- Політика — 18.3 тис. охоплень.
Аналіз ділиться на 2 сторінки, у першій ми зробили дашборди з усією інформацією, кожна категорія клікабельна і можна більш точково ознайомитись.
На другій сторінці є фільтри, щоб було зручніше обрати канали за певними критеріями.
Ознайомитись з повним аналізом можна тут — Аналіз бірж телеграм каналів.
Якщо є якісь побажання, що можна покращити для аналізу, пишіть у коментарі та підписуйтесь, щоб не пропустити нічого цікавого @shozashum.