Ми — лідери рейтингу Advertiser’s Choice з 2006 року. За 14 років запустили понад 500 брендів та зняли більше 1000 відео. Володарі Effie Grand Prix та переможці Berlin Music Video Awards.
Створюємо соціальні кейси, якими пишаємося — наші проекти сприяють укрпіленню миру та розвитку суспільства. Інформаційні приводи TABASCO перевертають свідомість людей, борються зі стереотипами та перемагають фейки.
Постери для Міністерства охорони здоров’я України та Червоного Хреста України проти поширення коронавірусу, інформкампанія до 9 травня, “Бойова та жіноча згущенка “Ічня”, запуск Vodafone в Україні з ONUKA, “Київська сотка”, постери на чеcть повернення українських моряків із російського полону, короткометражка на пісню “Clouds” гурту Shuma, Generation+, “46 Parallel”, брендинг для Kyiv Food Market та “України без сміття” — найгучніші проекти TABASCO, про які ви не могли не почути.
TABASCO створило маніфест для DOM.RIA та AUTO.RIA Головне завдання нового ролика — показати філософію компанії RIA.com: ділитися правдою просто та корисно. Вона допомагає людям почати новий щасливий етап у житті: придбати перевірену квартиру або машину. А ще коли ви пишете правду для когось, у цей час хтось пише правду для вас. Маніфест закликає лишати відгуки […]
Результатом стане SaaS-рішення для розробки PitchDeck-презентацій, сайтів, PR- та медіакампаній Грамотно складена PitchDeck-презентація допомагає стартапу знайти партнерів та інвесторів. Щоб зекономити час та ресурси технологічних команд, Reactor.ua та креативне агентство TABASCO готують професійне та доступне рішення для швидкого та зручного формування якісних презентаційних матеріалів. Реліз проекту запланований на весну 2021-го. Олександр Смірнов, партнер та креативний […]
Відповідає Олександр Смирнов, креативний директор і партнер рекламного агентства TABASCO З якими складнощами стикається сучасний маркетинг, що зараз в тренді? Головний тренд сьогодні – це, зрозуміло, подолання кризи. Для кого-то це ринкова можливість, для кого-то термінова потреба в реорганізації, зміні логістики або повному півоту* бізнесу. Очевидно, що діяти доводиться всім. Нічого не змінювати або працювати […]
З 3 іміджевих роликів агентство створило 15 діджитал-відео для DOM.RIA, які таргетуються на покупця в залежності від його фази прийняття рішення. Робота тривала 6 місяців, знімали режисер і оператор з Бельгії. Що трапилося DOM.RIA створив світ перевіреної нерухомості. Зараз бренд поставив перед собою мету – залучити всю Україну до перевірки житла завдяки правдивим коментарям реальних […]