35
1
Serviceplan Group – найбільша незалежна група агентств в Європі з головним офісом в Мюнхені (Німеччина). Заснована в 1970 році як рекламне агентство, сьогодні Serviceplan Group є єдиною групою незалежних агентств, яка здатна надати повний спектр комунікаційних послуг по всьому світу. Група Serviceplan представлена в 35 країнах світу і у всіх важливих економічних зонах 24-ма власними офісами та підрозділами партнерів. На додаток до трьох найбільших брендів групи, – Serviceplan, Mediaplus і Plan.Net, в її склад також входять інститут ринкових досліджень Facit, агентство по реалізації рішень Solution і агентство стратегічного консалтингу Serviceplan Consulting. В Україні Serviceplan Group представлена агентствами: Mediaplus (Медіа), Serviceplan Ukraine (Креатив) і Plan.Net (Діджитал).
Офіційний сайт міжнародної групи: http://www.serviceplan.com/
Serviceplan Ukraine приєдналося до Serviceplan Group в 2017 році, вже маючи більш ніж п’ятнадцятирічний досвід створення і розвитку ефективних маркетингових кампаній для брендів світового рівня в Україні таких як Київстар, Pepsico, Henkel, Greenville, Unicef, Danone, Lipton, Philip Morris, і т. д. Основними напрямками діяльності агентства є: запуск і просування брендів, стратегічне планування в сфері маркетингових комунікацій, розробка та адаптація креативних концепцій, а також проведення інтегрованих рекламних кампаній. В активі агентства 25 престижних EFFIE AWARDS.
Serviceplan Group в Україні: http://www.serviceplan.com/en/serviceplan-ukraine.html
Mediaplus – найбільше в Європі незалежне медіаагентство зі штаб-квартирою в Мюнхені і офісами у всіх найбільших країнах світу, засноване в 1983 році. Послуги агентства включають: стратегічне і тактичне медіапланування, закупівлю і розміщення реклами, медіааудит, аналітику ЗМІ, а також оптимізацію витрат на рекламні кампанії. Міжнародне агентство є частиною інтегрованої комунікаційної групи Serviceplan.
Plan.Net – мережеве digital-агентство повного циклу, з великою експертизою в сфері просування продуктів і брендів в Інтернет. У портфелі агентства проекти різного ступеня складності, від розробки комплексних стратегій і складних екосистем, до створення лендінгів для міжнародних і локальних компаній, серед яких: Huggies, Нутриція, Billa, Sandora, тощо.
35
1
Незважаючи на те, що TikTok – це один з найпопулярніших сьогодні додатків соціальних мереж, бренди все ще уникають в нього інвестувати. У минулому році лише 1 пост зі 100 в TikTok використовувався в рекламних цілях, для порівняння в Instagram – 1 з 13. Тобто, всього близько одного відсотка постів рекламні! CCO Serviceplan Germany Маттіас Харбек […]
Компанія Serviceplan Switzerland реалізувала незвичайну кампанію для хокейної команди ZSC Lions, метою якої було вираження подяки фанатам команди за їх відданість і лояльність в період пандемії незвичайним подарунком. Covid-19 завадив спортивним уболівальникам по всьому світу відвідувати матчі своїх улюблених команд, а в березні 2020 року уряд Швейцарії також ввів заборону на відвідування спортивних заходів. В […]
Зі слоганом «Я – виробник повітря» ( «I am an Air Maker»), в Німеччині стартувала кампанія по запуску першого продукту Coway в Європі. З моменту початку пандемії COVID-19 наявність чистого повітря грає все більш важливу роль в свідомості людей. Як наслідок, попит на очищувачі повітря також виріс, створивши сприятливі умови для Coway, лідера південнокорейського ринку […]
Незважаючи на те, що термін VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) – волатильність, невизначеність, складність і двозначність був придуманий Гербертом Ф. Барбером (Herbert F. Barber) в далекому 1992 році, сьогодні він актуальний як ніколи. Спочатку представлена Барбером як концепція стратегічного управління компанією, VUCA також відображає проблеми, з якими в даний час стикаються менеджери, в тому числі […]
За часів змін і зростаючої складності гнучкість медіапланування, при збереженні послідовного управління брендом, є основоположним для успіху в бізнесі. Covid-19 посилює існуючі маркетингові проблеми Зміни і все зростаюча складність – невід’ємні риси сучасного маркетингу. Covid-19 не спричинив собою радикальних змін в маркетингу, проте він посилив існуючі проблеми такі, як фрагментація каналів, цільових груп та цифровізація. […]
Нещодавно Nestlé запустила новинку – вермішель швидкого приготування “Мівіна®”, яку можна запарювати прямо у стакані – де завгодно та коли завгодно. Новий продукт має знайомий курячий смак вермішелі «Мівіна®» та доступнішу ціну, ніж схожі рішення від конкурентів*. Незважаючи на те, що карантин змусив усіх сидіти вдома, у 2020-му попит на продукти, які можна їсти на […]
Éléphant Bleu, провідна мережа автомийок в Європі, запустила рекламну кампанію, створену французьким House of Communication Serviceplan Group. Люди, які дбають про свої автомобілі, знають, – коли автомобіль правильно вимитий, все, що відбивається на його кузові, виглядає красиво. Саме цей факт і ліг в основу креативу Serviceplan Group для кампанії Éléphant Bleu. Рекламна кампанія базується на […]
Упевнений, кожен з нас погодиться, що 2020-й був, дійсно, дивним роком. Глобальна пандемія COVID-19, відмова визнавати результати виборів американським президентом і його просторікування в Twitter, і т.і. Однак, якщо зупинитися на хвилинку, ми можемо згадати, що альбом Fleetwood Mac 1977 року «Rumors» повернувся в ТОП-10 хіт-парадів тому, що хлопець на ім’я Натан Аподака (Nathan Apodaca) […]
У новій серії відеороликів «The Rainmakers» експерти Serviceplan Group з усього світу діляться власним досвідом і актуальними тенденціями в індустрії комунікацій і маркетингу. У другому епізоді глобальний виконавчий креативний директор Serviceplan Group Джейсон Ромейка (Jason Romeyko) і CDO Тім Шнабель (Tim Schnabel) розповідають про те, як вивести digital-продакшн на новий рівень на прикладі нового підрозділу […]
Нудотно-солодкі тексти популярних поп-треків прозвучать в рок-обробці в стилі хеві-метал в першому альбомі нової групи «Risen from Shadows», яка була створена спеціально для підтримки музичного проекту «The Dark Side of Sugar», що стартував 14 листопада у Всесвітній день боротьби з діабетом. Нетиповий музичний проект організований з метою привернути увагу до несприятливих наслідків для здоров’я, які […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email