Ми — команда Insight Agency & Integra School. Чим займаємось? Співпрацюємо з цікавими бізнесами та створюємо круті проєкти в сфері маркетингу. Ви напевно чули про Ukrainian Digital Forum? Якщо раптом ні, то чекайте анонсу скоро.
Агенція, яка захотіла стати чимось більшим, бо нам мало було бути “ще одними”. Для наших проектів ми запрошуємо найкращих експертів з Fedoriv, Banda, Gres Todorchuk, Reface, Laba, Vintage, Spilka, Дія, Франч. Але сьогодні не про наші конференції і курси, сьогодні — про нас.
Нещодавно ми вирішили провести аналогію між нами та кіновсесвітом і обрали для себе мультимедійне альтерего. Тому адаптуємо всесвітньо відому фразу під себе: “Весь світ КІНОтеатр, а ми в ньому “герої/персонажі/актори” ? Хто є хто, читайте нижче.
Саша став Тіріоном через його стратегічний склад розуму. Бо саме це Саша вважає своєю найсильнішою рисою характеру. І ми ні на секунду не думали в цьому сумніватись, бо бачимо це щодня. До речі, це засновник нашої агенції. І це єдина людина, яка на наш сайт дала тільки 1 фото, хоча просили 2, бо він вміє відстояти свою думку, навіть якщо неправильно зрозумів таск. Саме тому Саша просуває і захищає наші ідеї перед клієнтами.
Таня, як права рука Саші, обрала престолівську героїню з Вінтерфеллу. Арія Старк має загострене відчуття справедливості, як і наша Таня. Саме тому на курсі Креативний SMM в Integra school вона викладала блок про захист ідей перед клієнтом. По сумісництву, це наш Project manager&CEO, і, найголовніше, організатор всіх корпоративів, поїздок та посиденьок.
Ігор — типовий Нео з Матриці. Цитата з Wikipedia: “Його також іноді називають Обраним” — максимально точно його описує. Тим паче наш Ігор майстерно ухиляється від дедлайнів, як і Нео від куль. Проте нелюбов до дедлайнів не заважає Ігорю бути руками і ногами Insight. Він наш СМО, який не тільки займається рекламою, а ще робить сайти, банери і, насправді, ми ще не знайшли те, що він не вміє робити. Але найчастіше Ігор робить каву.
Христя стала Шкіпером не лише через те, що красиво посміхається і махає рукою, але й через свої лідерські замашки. Просто Христя 3 роки була головою студради в університеті. В нас вона креативний контентщик. Щоб писати такі тексти, як вона, потрібно знати ну дуже багато всього, а Христя, повірте нам, знає стільки історій, що на весь корпоратив вистачить розповідей. Щоб створювати круті ідеї, вона розбирається в дизайні, архітектурі, фотографії і ще у 10 сферах, в яких ми маємо проекти.
Влада мала бути 100% супергероєм, бо ми знаємо весь її життєвий шлях. Тому при виборі її амплуа ми одноголосно зупинились на Капітані Марвел. Адже це єдина жінка з кіновсесвіту Marvel, яка мала силу протистояти Таносу. Так само як і Влада — єдина жінка, яка вміє протистояти Фотошопу, який частенько грає в дурня. Це наш дизайнер, якщо ви ще не зрозуміли 😉
Насправді для Володі ми самі обрали Едварда Калена в альтрего, адже він його повна протилежність. Якщо Едвард має неймовірний слух, зір і нюх, то улюблена фраза нашого веб-дизайнера: “А? Що? Де? Не чує баба”. Він постійно працює в навушниках і докликатись до нього талант має тільки Христя, тому у нас вся комунікація через неї.
Персонаж Насті став для нас відкриттям. Яскраве червоне волосся і чорний одяг Насті — чітка ознака її любові до всього містичного. Кроулі, якого вона обрала в альтерего, є саркастичним, але в цілому досить дружнім і симпатичним, особливо в порівнянні з іншими демонами. Настя працює в нас графічним дизайнером, і ми ще жодного разу не бачили, щоб вона з кимось конфліктувала, хіба з Wi-Fi, який вимкнувся до збереження файлу.
Альона схожа на Жасмін не просто характером, але й зовнішністю. Ці милі кучеряшки зможуть зачарувати будь-якого Алладіна. Як сказала Альона: “Вона не звичайна принцеса, а з принципами”. У команді працює маркетологом, PR-менеджером і трохи райтером.
Ліза з її великим очима і милою посмішкою могла бути тільки котиком зі Шрека) Ми уявили її з шаблею і в чоботях і зрозуміли, що кращого персонажу для неї ми не знайдемо. Це наш комунікаційний менеджер і без неї ми, як без рук. Ліза тільки нещодавно доєдналася до нас, але ми вже оцінили її приємну звичку носити завжди щось смачненьке у своїх еко-торбинках і ділитись з усіма.
Не знаємо, чи вийшов би з нами класний фільм, проте маркетингова агенція і школа сформувались досить непогано.
Ми розказали трохи про себе, а про нашу роботу найкраще розкажуть кейси, які, до речі, є на сайті. Якщо ви мрієте стати частиною нашої команди або працювати з конкретними людьми, а не великою корпорацією, то чекаємо ваш щирий “Привіт” на наших соціальних сторінках і розповідь про ваше мультимедійне альтерего.