DiNANTA Marketing є компанією з маркетингового консалтингу та стратегічного брендингу, яка надає послуги з розробки та аудиту маркетингової стратегії підприємств, розробки брендингу та позиціонування корпоративних та торгових брендів, складання маркетингового плану та маркетингового комплексу. Компанія використовує як класичні концепції маркетингового комплексу 4P чи 8P, так і власні унікальні методики FixMar, CompMar, TagMar. Клієнтами компанії є підприємства та неприбуткові організації будь-яких сфер діяльності та розмірів.
Бажаєте відкрити новий бізнес? Чи вже зробили і вас більш-менш влаштовує поточний стан справ, але відчуваєте, що стратегія дещо застаріла або щось йде не так, як планували? Чи, можливо, вирішили зайти на нові ринки збуту, але не маєте впевненості в успіху? Або бізнес розвинувся настільки, що потрібно виходити на новий рівень, тобто систематизувати маркетинг та […]