Кожен Новий рік ми очікуємо змін: будуємо плани, робимо розрахунки, розглядаємо перспективи. А що відбувається з нашим житлом? Йому теж потрібно якесь оновлення, включаючи відмову від речей, що себе зжили і капітальне прибирання. Зайві предмети здатні вбирати позитивну енергетику, викликати втому і роздратування.
Необхідність проведення рутинної роботи, сумніви, що виникають, небажання витрачати багато часу швидко знищать правильний настрій. Щоб без роздумів приступити до розхаращення свого житла, скористайтеся послугою прибирання квартир https://kiev.kabanchik.ua/category/uborka-kvartir і запросіть фахівців з Kabanchik.ua.
Причини, які утримують нас від рішучих кроків
1. «На цьому дивані спали ще мої батьки, а цією шафою користувалася бабуся»
Якщо ви не користуєтеся меблями, подаруйте їм «друге життя», віддавши нужденним людям. Викидати таке шкода, а комусь вона ще послужить.
2. «На майбутнє, нащадкам»
Впевнені, що внуки-правнуки зрадіють відрізу тканини, що залежалася, набору жовтіючої постільної білизни, старої моделі магнітофона? У той час буде своя техніка, новий текстиль, а бабусин весільний наряд навряд в урочистий день одягне її внучка-правнучка.
3. «Раптом ще знадобиться»
Так і зберігаємо старі, важкі праски, які почали іржавіти, цвяхи і шурупи, рулони залишившихся шпалер, десятки порожніх скляних банок для консервації. Навіщо роками займати полиці комори, балкон, антресолі?
Важливі думки
- Сортуючи речі в шафи, відмовтеся від тих, які не носите більше 2-х років. По-перше, вони виходять з моди, а по-друге, незатребуваність означає, що вони вам або вже не зовсім подобаються, або не підходять за розміром. Ще одна причина – за цей час не виникло відповідного приводу надіти щось, а значить можна теж розпрощатися з конкретною річчю.
- Стілець, що постійно розхитується, який видає сильний скрип, постраждале від котячих кігтів солом’яне крісло-качалка – не ті предмети меблювання, якими користуються із задоволенням. Викиньте їх, щоб з’явився стимул користуватися новими аналогами.
- Дочекайтеся гарного настрою, налаштуйте атмосферу під себе (включіть музику, прослуховування легких аудіоматеріалів, які не потребують занурення в тему і запам’ятовування). Коли ви будете в повній емоційної готовності, процес наведення порядку і чистоти не буде настільки непереливки складним.
- Починайте з одного приміщення. Залежно від наявного часу процесу можна приділяти по 15-20 хвилин в день або виділити у вихідний кілька годин для повної інвентаризації майна.
Скільки приміщень ─ стільки зон прибирання
- Зайдіть у ванну, щоб переконатися, що там відсутні порожні ємності від духів, зубної пасти, шампуню, засобів для чищення. Приберіть «втомлені» від тривалої експлуатації рушники, губки, мочалки, зубні щітки.
- У кухні проведіть ревізію посуду, побутової техніки (можливо, десь в глибині полиць зберігаються красиві тарілки з тріщинами, давно перегорілий міксер, оперативно замінений новим, стара сковорода, що припала пилом), кухонних рушників з плямами, що не підлягають відпиранню.
- Перевірте свій дамський столик в спальні. Залишки раніше використаної пудри, помади, що не сподобалася, видавлений тюбика з-під крему теж займають місце.
- У вітальні подивіться на покривала на дивані, декоративні подушки, палас. Можливо, вже пора змінити завіси на більш модні, впорядкувати книги? Як йдуть справи з аудіо- та відеотехнікою, вся вона використовується членами сім’ї?
Оцініть суворим поглядом дитячу, прихожу, балкон, комору. Напевно і там потрібне «втручання» в усталений порядок і меблювання.
Більшість предметів, одягу буде залишено. Помістіть їх в чисті шафи, стелажі і полиці, протріть корпусні меблі, пропилесосьте килими та м’які меблі.