Агенція комунікацій «ВАРТО», Всеукраїнська рекламна коаліція, дослідницька компанія Gradus Research та платформа з розвитку кар’єри Happy Monday запускають дослідження стану креативної галузі з погляду працівників.
Долучитися до дослідження можуть всі працівники креативних індустрій: PR, маркетинг, SMM, бренд-менеджери та вузькопрофільні спеціалісти — дизайнери, стратеги, креатори тощо.
Ми у «ВАРТО» активно масштабуємо команду і шукаємо таланти на різні посади — тож бачимо, як змінилася ситуація з кандидатами, які до нас приходять, та й у галузі в цілому. Багато класних спеціалістів виїхали за кордон, почали співпрацювати з іноземними ринками або взагалі змінили формат діяльності. Креативні індустрії трансформуються — і це виклик для всіх роботодавців. У цьому нестабільному світі хочеться почути думку фахівців щодо того, що зараз є важливим та цінним для них в робочому середовищі, як змінилася їхня робота, з якими викликами вони працюють у своїх напрямках. Тож ми разом з партнерами вирішили запустити масштабне дослідження креативних індустрій та почути працівників: фріланс-спеціалістів, inhouse працівників та співробітників агенцій. Очікуємо, що отримаємо багато інсайтів, які допоможуть відчути пульс українського ринку креативних індустрій та налагодити комунікацію між компаніями та працівниками,
— Наталя Дараган, HR-директорка агенції комунікацій «ВАРТО».
Дослідження є корисним інструментом для отримання об’єктивної інформації щодо потреб ринку праці та виявлення ключових викликів і можливостей рекламно-комунікаційного ринку. Відгуки працівників маркетингу, PR, SMM та інших спеціалістів допоможуть виявити, як трансформується індустрія та які є інсайти для подальшого розвитку галузі в умовах сучасних викликів,
— Ольга Підгорська, Head of VRK Members & Client Services.
Зараз бізнес-лідери мають давати результат не 100+1, а 100+10, щоб виживати і розвиватися під час війни. І це суттєво залежить від того, чи добре вони орієнтуються у прагненнях, потребах і мотивації своїх людей. Адже проблему нестачі кадрів відчувають як роботодавці, так і співробітники, які намагаються ефективно делегувати задачі і водночас не перевантажуватись. Щоб допомогти їм у цьому, ми у Gradus регулярно проводимо дослідження ринку, HR-спільноти і стану бізнесу загалом, і часто робимо це pro bono та відкрито ділимося даними, які можуть бути корисними у побудові маркетингових стратегій, організацій і робочих процесів, підборі кадрів, тощо. Тож ми доєднались до ініціативи «ВАРТО», щоб разом проаналізувати, як працівники креативних індустрій в Україні долають щоденні виклики, що їх хвилює і які перспективи розвитку галузі вони вбачають,
— Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.
Ми в Happy Monday знаємо, як важливо, щоб роботодавці та кандидати були «на одній хвилі». Ми гадаємо, що це опитування допоможе компаніям краще зрозуміти, які умови праці та цінності зараз є пріоритетними для потенційних співробітників. Відтак роботодавцям буде простіше будувати стратегії найму, враховуючи ці дані та швидше знаходити потрібних кандидатів. Опитування допоможе компаніям «синхронізуватися» з потребами кандидатів та краще зрозуміти їхній запит. Результати опитування можуть стати хорошим підґрунтям для перегляду стратегій найму багатьох компаній та допоможуть кандидатам бути почутими, що позитивно вплине на розвиток ринку праці в Україні,
— Ольга Пастущук, комунікаційна менеджерка Happy Monday.