Екватор осені промайнув дуже швидко, та NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу.
Тож агенція ділиться приголомшливими оновленнями за жовтень.
Instagram запустив нові функції стрічки й Reels
У соцмережі з’явилася можливість створювати колаборації, накладати на відео додаткові музичні ефекти та 3D-текст, а також публікувати контент з персонального комп’ютера. Оновлення покликані допомогти користувачам «вивести свій контент на новий рівень і краще взаємодіяти з аудиторією».
Facebook змінює назву на Meta
Компанія Facebook оголосила про рішення змінити свою назву на Meta – у рамках ребрендингу. Зміна не торкнеться найменування окремих платформ – соціальних мереж Facebook, Instagram та Whatsapp. Meta відноситься лише до головної компанії, яка володіє цими ресурсами.
У WhatsApp з’явиться можливість поскаржитися на повідомлення
WhatsApp тестує можливість відправити скаргу на окреме повідомлення. Функція буде доступна як на iOS, так і на Android. Після оновлення користувачі зможуть поскаржитися на повідомлення в особистих або групових чатах, а також у бізнес-акаунтах.
Google запустив платформу для креаторів – Google for Creators
Google запустив платформу для навчання і натхнення всіх типів творців контенту, будь то артисти, фотографи чи блогери. На сайті є безліч інструментів для залучення уваги, скажімо, функція Google «Веб-історії», що дозволяє стилізувати контент. Вікторина від Google for Creators пропонує персоналізовані пропозиції з темами, які відповідають уподобанням креатора, наприклад, пропозиції щодо розробки нової стратегії контенту. Платформа також включає відеоролики, що знайомлять з іншими авторами та стратегіями їх успіху. Компанія має намір значно розширити Google for Creators протягом наступних декількох місяців, додавши в нього безліч функцій для авторів.
PayPal може купити Pinterest
PayPal розглядає перспективу купівлі Pinterest. Представники платіжної системи зверталися до Pinterest з питанням про можливу операцію. Потенційна ціна акцій фотохостингу склала $70, а весь бізнес оцінений в $ 39 млрд. На тлі цієї новини акції Pinterest зросли на 19%. Пікова ціна за них склала $66. Потім котирування почали знижуватися, і зараз одна акція коштує $62,68.
Telegram заборонить зовнішні посилання у спонсорських постах
Telegram все ближче до запуску власної рекламної платформи. Користувачі виявили опис системи, з якого випливає, що месенджер НЕ буде зорієнтовувати спонсорські пости. Розміщення буде здійснюватися виключно на основі тематики публічних каналів. Таким чином, всі передплатники того чи іншого каналу побачать однакові рекламні повідомлення. Компанія запевняє, що не відслідковує переходи по рекламному повідомленню і не створює «досьє» на основі активності користувача.
Instagram відмовиться від бренду IGTV
Instagram вирішив перейменувати додаток IGTV і відмовитися від обмежень на перегляд довгих відео. Якщо раніше користувачам доводилося залишати основний додаток соцмережі, щоб переглянути ролик тривалістю 60 хвилин, то тепер вони зможуть дивитися такий контент прямо у стрічці. Після ребрендингу функція отримає назву Instagram TV.
Twitter купив месенджер для групового спілкування
Twitter придбав месенджер для групових чатів Sphere. З його допомогою соцмережа збирається підвищити популярність нового розділу спільнот за інтересами. Сума угоди сторонами не розкривається. Twitter додав можливість створення груп за інтересами місяць тому.
Viber запускає функцію зникаючих повідомлень у групових чатах
Функція дозволить налаштовувати час зникнення відправлених повідомлень від 10 секунд до одного дня з моменту прочитання. Завдяки новій функції скріншоти зникаючих повідомлень будуть обмежені задля забезпечення приватності спілкування.
У Tinder з’явилася можливість викликати таксі партнеру і шукати пару для відвідування весілля
Tinder оголосив про запуск функції Plus One – за її допомогою користувачі зможуть знайти партнера для відвідування весілля або стати ним, вказавши про це у спеціальному розділі анкети. В американській версії додатку Tinder разом із сервіс таксі Lyft запустили функцію виклику таксі для потенційного партнера, повідомляється в блозі агрегатора. Для того, щоб скористатися новою можливістю, обидва партнери мусять мати обліковий запис Lyft.
Facebook представив новий дизайн своєї програми
Facebook оновив інтерфейс свого мобільного додатка – нова айдентика платформи була представлена на тлі чуток про можливий швидкий ребрендинг соцмережі. Новий дизайн ґрунтується на глобальній стратегії бренду «More together» («Разом більше») — слоган буде використаний у всіх маркетингових комунікаціях.Також було оновлено фірмовий геометричний шрифт Facebook Sans. Загалом фокус було зроблено на динаміку взаємодії користувачів із цифровим контентом.
Stay tuned
NGN. Driving your business