Rakuten Viber провів опитування, щоб дізнатись, скільки часу діти проводять в інтернеті та чи обмежують їх у цьому дорослі. 68% молодших користувачів проводять в онлайні понад 3 години на день. При цьому 73% дорослих кажуть, що намагаються обмежити час дітей в інтернеті. Чи можуть це бути одні й ті самі сімʼї?
Результати опитування показали, що 68% дітей проводять в інтернеті більше ніж 3 години на день. Ще 15% молодших користувачів – 2-3 години. На питання “Якщо у вашій родині чи близькому колі є діти, скільки часу дитина проводить в інтернеті?” відповіді розподілилися наступним чином:
- 3+ години на день — 68%;
- 2+ години на день — 15%;
- 1+ годину на день — 9%;
- Менше однієї години — 8%.
Rakuten Viber також дізнався, чи обмежують дорослі час дитини в інтернеті. 73% намагаються обмежувати час дітей в онлайні тим чи іншим чином: 45% обмежують завжди, 7% тільки в будні. Ще 15% розглядають таке обмеження як покарання. Відповіді на питання “Чи обмежуєте ви час дитини в інтернеті?” розподілилися таким чином:
- Так, завжди обмежую — 45%;
- Не обмежую — 27%;
- Можу обмежити як покарання — 15%;
- Так, але тільки в будні — 7%;
- Обмежую дуже рідко, мене це не бентежить — 6%.
Команда месенджера нагадує, що для користувачів до 16 років командою месенджера встановлюється найвищий рівень безпеки акаунта. Це означає, що молодшим користувачам не буде показуватись реклама та не будуть доступні стикерпаки, призначені для дорослої аудиторії. Цей режим, як і наскрізне шифрування для чатів і дзвінків, працює за замовчуванням. Щоби час в інтернеті був захищеним для молодших користувачів, Rakuten Viber ділиться корисними безпековими функціями:
- Запити на повідомлення від невідомих користувачів (“Параметри” → “Конфіденційність” → “Запити на повідомлення”). Увімкнувши параметр, усі повідомлення від незнайомих контактів потраплятимуть в окрему папку.
- Запити на додавання в групи (“Параметри” → “Конфіденційність” → “Настройка додавання в групи” → Оберіть “Мої контакти”). Обравши в налаштуваннях “Мої контакти” замість “Всі”, незнайомі користувачі не зможуть долучити дитину в групу.
- Блокування контактів (оберіть чат → натисніть значок інформації (Android) або назву чату (iOS) угорі екрана → “Інформація” → “Заблокувати”). Варто нагадати дитині про можливість заблокувати надокучливі чи неприємні контакти.
- Ідентифікація абонентів (для користувачів Android: “Параметри” → “Виклики й повідомлення” → “Ідентифікація абонентів”). Нагадайте дитині про можливість ідентифікації невідомого контакту під час дзвінків. На основі скарг інших користувачів Rakuten Viber номери потенційних шахраїв відображатимуться з попередженням про спам . Функція працює навіть для дзвінків через мобільну мережу.
В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь понад 30 тисяч користувачів.