На початку року багато хто переглядає свої підходи до планування та оптимізації часу. Зробити роботу простішою, нічого не забувати та упорядкувати справи в 2025 році допомагає ШІ.
Штучний інтелект розширив можливості існуючих інструментів, зробив їх адаптивними до індивідуальних потреб, зручними. Обговоримо список цікавих сервісів, які є на ринку та стануть у пригоді в 2025 році.
Motion
Motion — сервіс для командного планування задач та ведення проєктів. Найбільшу користь від користування отримають рекламщики, маркетологи, програмісти, керівники відділу продажів та інші спеціалісти, які працюють над проєктами з командою.
Працюючи з сервісом, можна створювати простір для кожного проєкту. Тут є календар, канбан-дошка, список задач. Календар дозволяє планувати задачі та день або довший період. Виставляється: дедлайн, пріоритетність, ступінь важливості. Окрім того прикріпляються файли до задач, можна писати нотатки та коментарі.
Ізюминкою сервісу є те, що можна порахувати кількість часу витраченого на роботу з задачею. Motion платний, вартість користування від $12 на місяць. Є пробний період на 7 днів, але щоб ним скористатися треба прив’язати банківську карту. Мова інтерфейсу — англійська, але інтуїтивно можна зрозуміти, як його використовувати.
Notion AI
Notion AI — сервіс для підвищення продуктивності роботи. В ньому є таск-менеджер, органайзер, робочий простір, можливість прикріплення файлів і документів в різних форматах. Ці можливості дають змогу поєднати всю інформацію в одному проєкті для зручності.
Особливість сервісу — наявність модулів. Їх можна трансформувати в таблиці, інфографіку, дошки, галереї та інший зручний контент. Налаштувати сервіс під себе непросто, на це піде час, але в результаті отримаєте зручний інструмент для виконання завдань.
Не обов’язково самостійно придумувати, як адаптувати шаблони під свої потреби. Навколо сервісу виросла ціла користувацька спільнота, учасники діляться своїми напрацюваннями платно або безкоштовно. Вибираєте те, що підходить і використовуєте.
Notion AI — універсальний сервіс, його використовують для приватних справ та роботи. В диджитал сфері цей інструмент допомагає ставити задачі, слідкувати за їх виконанням та оптимізувати час. Мова інтерфейсу — англійська, при налаштуваннях програма здатна розуміти українську та російську мову.
Майте на увазі, що ШІ-помічник створений для підтримки, а не як повноцінний член команди. Не можна скопіювати його текст чи пост для соціальної мережі і одразу використати, потрібне редагування та оптимізація.
В цілому Notion AI працює одночасно, як менеджер для завдань та чат-бот з ШІ (збирає ідеї, пише тексти, редагує ваш контент і т.д.). Вартість користування програмою — $10, безкоштовно надається тільки 20 запитів.
Superhuman
Superhuman — сервіс, який допоможе упорядкувати електронні листи. З його допомогою можна ставити нагадування відповісти на лист, сортування мейлів за категоріями. Програма здатна обробляти сотні листів в лічені хвилини, що дає змогу працювати з великим об’ємом інформації.
Додатково можна стежити за важливими листами, тримати контакти в одному місці та робити помітки в календарі. Користування сервісом дуже корисне для відділу продаж, менеджерів з комунікації та роботи з клієнтами.
Taskade
Taskade — універсальний сервіс для роботи з проєктами та виконання повсякденних завдань. Він допомагає організовувати завдання, обмірковувати ідеї, співпрацювати з ШІ. Тут є відео чат, можна прикладати документи, писати нотатки, створювати інтелектуальні карти. Сервіс підходить для командної роботи та підвищення особистої продуктивності.
Основні можливості Taskade:
- Підвищення продуктивності. ШІ помічник допоможе написати завдання, розробити інтелектуальні карти, прописати плани.
- Організація робочого простору. Проєкти та завдання можна поділити за категоріями, писати до них нотатки, прикладати файли та т.д. Це дозволяє нічого не забути та слідкувати за виконанням кожного завдання.
- AI Chat Assistant допомагає з генерацією ідей, обробкою інформації, розумовими штурмами, редагуванням контенту.
- Шаблони розкладів дають можливість планування задач прямо в робочому просторі.
- Інтеграція з іншими сервісами. Taskade можна сумістити з Dropbox, Loom, Google Drive та іншими.
- Синхронізація з пристроями. Працювати з системою можете з усіх пристроїв, які використовуєте, це забезпечує комфорт та мобільність.
ClickUp
ClickUp — ще одна платформа для командної роботи з проєктами, яка включає всі необхідні для таск-менеджменту функції. Сервіс інтуїтивно зрозумілий для користувача, при першому використанні є підказки, що допоможуть налаштувати його під свої потреби.
ClickUp має функції:
- Чат в реальному часі. До проєктів можна писати нотатки, коментарі, ставити додаткові задачі. Все це відображається в загальному просторі, що зручно для використання.
- Пріоритетність задач. Є можливість вказувати дедлайн та ступінь важливості задачі.
- Контроль часу. Сервіс дозволяє контролювати скільки часу було витрачено на виконання задачі. В результаті ви будете бачити, що вигідно робити, а яка стратегія не ефективна.
- Наявність шаблонів. Платформа включає шаблони, які використовуються для приватних налаштувань.
Повний функціонал системи платний, коштує від $5 на місяць, для приватного користування зазвичай достатньо безкоштовної версії.
Todoist
Todoist — універсальний сервіс для управління проєктами та підвищення власної продуктивності. Дуже простий і зрозумілий інтерфейс, зручний в користуванні. Інтерфейс підтримує багато мов, включаючи російську. Української мови нажаль немає.
Компанія міжнародного формату, створена ще у 2007 році. Це найпопулярніший сервіс на ринку, який дозволяє додавати 5 проєктів в безкоштовній версії. Платний формат з розширеними функціями коштує $6 на місяць.
Основний функціонал:
- Створення та контроль завдань. Задачі сортуються за проєктами. Є можливість ставити теги, відмічати ступінь важливості задачі. При необхідності завдання розбиваються на допоміжні невеликі цілі.
- Пріоритет. Завданням виставляється пріоритет важливості від найвищого до найнижчого. Це дає можливість робити все вчасно та концентруватися на головному.
- Інтеграція. Сервіс інтегрується з іншими програмами, якими ви користуєтесь для зручності роботи.
- Візуалізація. Платформа має функції відстеження прогресу досягнень. Сюди входить побудова графіків, діаграми, Karma.
- Комфорт. До завдань можна робити помітки, прикріплювати файли, переглядати шаблони інших користувачів, які вони викладають у відкритий доступ.
Якщо ви шукаєте простий сервіс для упорядкування справ та цілей, Todoist — саме те, що вам треба.
Reclaim AI
Reclaim AI — інструмент, який допоможе фінансистам, маркетологам, менеджерам з продажів та іншим людям, які працюють з великим об’ємом інформації та клієнтами, планувати свої справи, нічого не забуваючи.
Реєстрація в системі проходить через профіль Google, далі треба підключити Google календар та відповісти на декілька питань. Це дозволить платформі запропонувати вам кращі варіанти використання можливостей.
Основний функціонал:
- Планер. Планування завдань доступно з датами дедлайну. Окрім того, можна вказати приблизний час запланований на роботу, та тип часу (робочі, особисті години). Класифікація за категоріями відбувається з допомогою ярликів різного кольору.
- Пріоритети. Можна виставляти пріоритет для завдань з урахуванням терміну виконання чи важливості.
- Статистика. Задачі сортуються за типом «виконана», «пропущена», «в процесі» і т.д. Це дозволяє слідкувати за своєю ефективністю та бачити прогрес.
- Виховання звичок. Окрема графа дозволяє ставити завдання на виховання звичок та слідкувати за прогресом, є нагадування про задачі.
- Розумні зустрічі. Система аналізує ваш графік та шукає оптимальний час для зустрічей, приватних завдань та т.д.
- Лист завдань. Є можливість подивитися всі завдання окремої тематики за весь період часу. Така опція корисна при підготовці звітів для клієнтів.
- Синхронізація календарів. Платформа дозволяє синхронізацію з іншими сервісами, що покращує роботу.
- ШІ-консультант. Сервіс має інтегрований ШІ, який допомагає оптимізувати час, виправляти помилки, покращувати плани та робити правильну статистику.
Безкоштовний тариф розрахований на приватне користування та має обмежений функціонал. Працювати з командою до 10 осіб та мати більше функцій можна на базовому тарифі за $10 на місяць.
А якими сервісами користуєтесь ви? Цікавлять зручні платформи для планування задач та роботи з проєктами.