Covid-19 унеможливив особисті зустрічі і це стало катастрофою для індустрії заходів і подій всіх видів. У своєму блозі Джулія Беккер (Julia Becker), директор з глобального розвитку бізнесу та інтеграції Serviceplan Group розповідає про найкращий підхід, які вона виявила і засвоїла за рік online-заходів, і про те, які з них вона продовжить використовувати і в пост пандемічний період.
Весна 2020 року стала знаковою для Serviceplan Group. На носі були такі заходи групи, як Innovation Day і Best Brands, скасувати які не представлялося можливим. Озираючись назад, я наголошую, що «тимчасове вимушене рішення» провести ці заходи online сьогодні має позитивні наслідки, без яких ми не хотіли б залишатися і в майбутньому. Наприклад, ми плануємо все більше і більше використовувати гібридні формати, адже вони дозволяють нам поєднувати цифрові технології з досвідом роботи на місці, об’єднуючи їх по-новому.
Нижче висновки і поради команди Serviceplan Group зі створення феєричних online-подій і гібридних заходів:
- Хоробрість важливіше технічної досконалості! Без сумніву, важливо, щоб технологія працювала, однак гості зазвичай прощають організатору дрібні технічні неполадки, якщо їм пропонують щось дійсно цікаве, незвичне і цінне. Будьте сміливіше і тестуйте різні варіанти – керівний принцип феєричного digital-заходу!
- Обмеження можливо подолати! Завдяки digital-форматам події більше не обмежені в часі і місці. Наприклад, можна зв’язатися з міжнародними гостями або ораторами. Ви також можете створити свою власну унікальну віртуальну середу для заходу. Використовуйте можливості діджіталізаціі, щоб вийти за рамки власних можливостей!
- Пожвавите offline-світ в цифровому форматі. «Реальний» досвід можливий і в digital-форматі. Наприклад, гостям можна запропонувати віртуальну «обідню прогулянку» під час обідньої перерви на digital-заході. Такий підхід створює зв’язку і зміцнює почуття спільності. У майбутньому в області гібридного мислення з’явиться безліч цікавих ідей і рішень, тому переконайтеся, що ви в авангарді!
- Підвищуйте інтерактивність. Подієвий чат з хорошою модерацією, що заохочує взаємодію аудиторії з експертами, які в режимі реального часу відповідають на питання, що пов’язані з контентом заходу, цінується на вагу золота.
- Спрощуйте. Для гостей відвідування вашого заходу повинно бути максимально простим, від реєстрації, функції перемотування, до івенту в модульному форматі.
У найближчому майбутньому гібридні формати заходів будуть домінувати. Тому, на завершення, я хотіла б дати вам дві дуже прості, але здорові ідеї, які спростять прийняття деяких рішень при їх організації. По-перше, жодна з цільових груп не повинна відчувати себе гостем другого сорту. Шлях до клієнта повинен бути продуманий індивідуально для всіх груп. І, по-друге, розмірковуючи про майбутні заходи, запитайте себе, чи сподобалося б мені те, що я роблю?
Автор: Джулія Беккер (Julia Becker), директор з глобального розвитку бізнесу та інтеграції Serviceplan Group