Зв’язки з громадськістю – ефективний спосіб для просування бізнесу. Важливо розуміти маркетингові канали та тенденції ринку, які з’являються час від часу. З ростом бізнесу приходить потреба в хороших PR-практиках. Навіть коли ви впевнені в поточних стратегіях і методах, використовуваних в маркетингу свого бізнесу, важливо бути в курсі подій, щоб розуміти, що зробить вас конкурентоспроможними на ринку. Munplanet рекомендує використовувати таких 5 трюків для свого бізнесу.
Письменники
Те, що вам потрібно, це блогери, які допоможуть створити хороший контент для реклами вашого бізнесу. Використовуйте онлайн-компанії, які допоможуть створити вам хороші тексти, статті, фотографії та все інше. Зробіть так, щоб ви буквально відзначилися в Інтернеті. Нехай в цьому вам допоможуть блогери. Зараз є блоги з будь-якого приводу, однозначно, ваша ніша в бізнесі знайде і свого.
Соціальні мережі
Дуже і дуже грубо забувати про те, що в світі існують соціальні медіа, тому що для малого бізнесу це мало не головний майданчик, який допоможе в просуванні бізнесу. Аналізуйте соціальні мережі, вибирайте кращу для вас – може це Facebook або Instagram або ж ви ризикнете використовувати Twitter?
Візуальні підходи
Текст – це важливо. Але ще важливіше те, що користувач бачить. Людина сприймає надто багато інформації на око, тому ми бачимо величезну популярність відео-, фото-контенту. Останнім часом набрали популярність трансляції – новий тренд, спробуйте використовувати його у себе. Графічний контент в значній мірі стає більш впливовим, ніж звичайні способи маркетингу.
Смартфони, телефони та інша “мобільна” техніка
Люди частіше і частіше вважають за краще використовувати свій телефон, а не ПК або ноутбуки. Це причина, по якій компанії все більше приділяють увагу саме роботі з додатками, розробляючи версію для комп’ютера виходячи з переваг, які диктують смарфони. Але зараз трохи про інше: використовуйте SMS-маркетинг або оповіщення, щоб ваші користувачі були в курсі новин.
Email-маркетинг
Хоча соціальні мережі і месенджери активно відвойовують свою частку в маркетингу, Email-маркетинг все ще ефективний і популярний. Використовуйте його для себе: тримайте клієнтів і партнерів в курсі новин, з посиланнями на ваш блог, сайт і інструкціями по продуктам серед інших речей. Все, що вам потрібно зробити, це навчитися писати відмінні електронні листи, особливо такі, які доступні на мобільних платформах.