Маркетолог входить до списку топ-3 професій в України, для якої потрібно володіти англійською, зазначають експерти HeadHunter. Це і не дивно, адже традиційно основним трендсетером маркетингу були американські ринки.
Тренд на вивчення мови задля професійних цілей помітили й ми в онлайн-школі англійської мови EnglishDom: за даними нашої цифрової платформи, 27% студентів вивчать англійську для кар’єрного зростання.
Як же сучасному маркетологу вивчити англійську? Гарвардська професорка Кетрін Сноу говорить, що для запам’ятовування слова чи фрази з ними треба скинутися в різних контекстах близько 15-20 разів, тому щоденне читання однієї-двох тематичних англомовних статей зможе підсилити вашу лексику за декілька місяців.
Тобто, читання — один з найефективніших способів вивчити мову. А знання професійних термінів чи сленгових виразів, якими користуються маркетологи, стане бонусом.
Аби ви не витрачали час на пошук якісного контенту, онлайн-школа EnglishDom підібрала для вас п’ять відомих блогів про копірайтинг, SMM, SEO, email-маркетинг та лінкбілдинг, які найчастіше згадуються в інтернет-топах маркетинг-ресурсів.
Copyblogger
Тематика: контент-маркетинг
Для кого: Junior-спеціалісти
Рівень англійської: Intermediate
Цей ресурс проведе вас у світ якісного копірайтингу та контент-маркетингу. Комерційні тексти мають свої особливості, які відрізняються від художніх текстів або есеїв. Якщо ви тільки починаєте писати комерційні тексти, на Copyblogger ви знайдете гайди про те, як написати хороше речення, як продавати через тексти й не набридати, як подолати письменницький блок. Автори ресурсу — фанати практичності, тому в матеріалах сконцентрована корисна інформація й поради з досвіду спеціалістів, які мають десятки років досвіду та створюють власні агенції. І авжеж, до створення контенту для цього блогу вони теж підходять креативно — наприклад, проводять паралелі між технікою Тарантіно і написанням переконливих статей.
Крім того, тут ви зможете познайомитися з теорією створення наративу для будь-якого формату. Автори також занурюються в історію і спираються на кращих майстрів слова, від Аристотеля до Гемінгвея.
SocialMediaToday
Тематика: SMM
Для кого: Junior- та Middle-спеціалісти
Рівень англійської: Intermediate
Цей ресурс спростить життя всім SMM-менеджерам, які працюють із соцмережами. Аби вам не потрібно було збирати інформацію частинками про різні платформи в різних ЗМІ, SocialMediaToday публікує всі новинки зі світу соцмереж в одному місці.
Тут ви знайдете свіжу інформацію про лідерів сегменту: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest. Цей ресурс також шукає статистику, готує інфографіки та корисні гайди — ось приклад матеріалу про покращення клієнтського досвіду в Instagram. Також автори пропонують власну аналітику, наприклад, про те, як Clubhouse запізнився з випуском Android-версії свого додатку.
Search Engine Land
Тематика: SEO
Для кого: Middle-, Senior-спеціалісти
Рівень англійської: Upper-Intermediate
Найбільший ресурс про SEO забезпечить вас всім потрібним, аби слідкувати за оновленнями Google та Bing, змінами в алгоритмах та підходах, які впливають на видачу вашого сайту в пошуковиках та контекстній рекламі.
Контент для ресурсу створюють спеціалісти, які займаються SEO щодня і стикаються з реальними викликами, що їх регулярно підкидують пошуковики. Вони діляться власним досвідом і відкриттями, як, наприклад, в цьому матеріалі про зв’язок ключових слів і брендингу, або в цьому кейсі про те, що збільшення кількості контенту не завжди працює у плюс. А якщо у вас немає часу постійно моніторити ресурс, автори складають щоденні дайджести з найголовнішими новинами.
Hubspot Blog
Тематика: SEO, SMM, email-маркетинг, sales
Для кого: Junior-, Middle-спеціалісти
Рівень англійської: Upper-Intermediate
Hubspot ділиться широкою базою знань для маркетологів. Компанія пропонує різне програмне забезпечення для відстежування взаємодії бізнесу та його клієнтів, тому в їхньому блозі багато уваги приділяється стосункам із клієнтами та підвищенню лояльності до бренду.
Ресурс пропонує детальні матеріали з конкретним описом потрібних кроків: якщо ви стикаєтеся з новою маркетинговою активністю, ви зможете знайти на Hubspot детальну інструкцію, наприклад, як написати хороший допис для свого блогу. Якщо ви шукаєте актуальну тематичну статистику, аби додати її до свого контенту чи презентації, скоріш за все ви також зможете знайти її на Hubspot.
MOZ
Тематика: SEO та лінкбілдинг
Для кого: Middle-, Senior-спеціалісти
Рівень англійської: Upper-Intermediate
MOZ лідирує в SEO-індустрії з 2004 року і пропонує програмне забезпечення для спеціалістів цієї сфери. Контент цього блогу стане корисним для досвідчених спеціалістів або тих, хто працює в спеціалізованій ніші, наприклад в технічному B2B-секторі. Якщо ви шукаєте нові підходи до стратегії або навчаєте нових співробітників або колег, обов’язково зайдіть на MOZ і продивиться останні публікації. Автори також заглиблюються в екосистему SEO-інструментів і аналізують, як тренди у світі впливають на SEO.
Якщо ви бажаєте вийти за рамки англійської з підручників і вільно спілкуватися з іноземними колегами, почніть читати тематичні ЗМІ на професійну тематику. Ви одразу отримаєте дві переваги: по-перше, ваша англійська покращиться, по-друге, ви оперативно зможете дізнаватися найкращі практики з першоджерел, які надихнуть вас на нові робочі ідеї.