Ви досвідчений маркетолог і хочете прокачати свої професійні навички? Пропонуємо вам ознайомитися з 5 курсами підготовки директорів по маркетингу (інтернет-маркетингу) і Senior-фахівців. Ви навчитеся просувати великий бізнес в інтернеті, розвивати продукти, управляти великими командами і багато іншого.
1. Курс підготовки директорів з інтернет-маркетингу від Нетології
Цей та інші курси можна знайти на Kursfinder.ru
Формат навчання: онлайн (лекції і воркшопи)
Тривалість курсу: 6,5 місяців
Періодичність занять: 3 заняття на тиждень
Для кого і про що? Курс для досвідчених маркетологів. Ви навчитеся керувати командою, розподіляти бюджет проекту, вибудовувати бренд-платформу, працювати з каналами просування, точками зростання тощо.
Як проходить? Курс складається з лекцій та домашніх завдань, воркшопів і нетворкінгу. Також вас чекає окремий онлайн-тренінг по аналітиці. Ви можете дивитися лекції онлайн або в записі в особистому кабінеті. Останній місяць навчання ви працюєте над дипломним проектом – підготовкою стратегії вашого бізнесу. Дипломний керівник підкаже, як поліпшити стратегію і грамотно її презентувати.
Програма курсу. Всього вас чекає 164 години аудиторної роботи, 70 годин домашніх завдань і 30 годин відеолекцій, вебінарів і тренінгів. Програма розбита на 6 модулів – ви дізнаєтеся все про стратегію і цілепокладання, бренд-стратегії, канали просування (Performance-маркетинг), утриманні клієнтів і контент-маркетинг, аналітику, фінанси і організацію відділу.
Викладачі:
- Діана Змієнко – директор з маркетингу;
- Наталя Хозіцкая – експерт з побудови кар’єри;
- Артем Кашехлебов – брендолог;
- Андрій Осокін – директор з маркетингу та інші.
2. Курс підготовки директорів з маркетингу від Skillbox
Формат навчання: онлайн-уроки, відеоуроки, воркшопи, тренінги
Тривалість курсу: 24 місяці
Періодичність занять: в зручному темпі, воркшопи – раз в 2 тижні
Для кого і про що? Курс від Skillbox для досвідчених маркетологів, керівників відділу маркетингу і директорів з маркетингу. Ви отримаєте стратегічні навички і зможете розробляти маркетингові стратегії, управляти бюджетом і командою, а також вибудовувати комплексну систему маркетингу.
Як проходить? Ви вивчаєте теорію на лекціях і виконуєте практичні завдання, засновані на реальних кейсах. Після кожного модуля вас чекає тест і захист презентації про виконану роботу. Також студенти регулярно беруть участь в закритих воршкопах (очно в Москві або через Zoom) і кар’єрних консультаціях. На завершення курсу вас чекає опрацювання реального проекту з подальшим командним захистом перед журі. Після навчання ви зможете отримати допомогу рекрутингового агентства (рекомендації по резюме і портфоліо, підготовка до співбесіди та ін.).
Програма курсу. Курс розбитий на 5 частин – синхронізації розуміння (основи маркетингу, аналіз ринку та ін.), розробки маркетингової стратегії, управління реалізацією стратегії, управління маркетинговим процесом і побудови траєкторії розвитку. Усередині кожної частини вас чекають тематичні модулі (всього 33). В курсі 183 онлайн-урока.
Викладачі:
- Анна Соїна – директор з розвитку;
- Ілля Єрмолаєв – СЕО;
- Олена Ленса – HR-директор;
- Дмитро Мисков – виконавчий креативний директор та інші.
3. Курс підвищення кваліфікації (з Middle до Senior) для інтернет-маркетологів від Skillbox
Формат навчання: онлайн-лекції та практичні відеоуроки
Тривалість курсу: 24 місяці
Періодичність занять: в зручний час
Для кого і про що? Курс з інтернет-маркетингу, в тому числі для керівників відділів інтернет-маркетингу і менеджерів проектів. Ви дізнаєтеся, як вибудовувати стратегію просування для великого бізнесу, запускати рекламу, розвивати і просувати продукт, працювати з командою, створювати звіти і багато іншого.
Як проходить? Ви вивчаєте матеріали з практичних відеоуроків, виконуєте завдання і отримуєте зворотний зв’язок від наставників. В кінці ви будете працювати над дипломним проектом. Доступ до курсу у вас залишиться назавжди. Також ви отримаєте 2-місячний курс англійської мови для IT.
Програма курсу. Навчання включає 2 основних курси (інтернет-маркетинг PRO і наскрізна аналітика), 3 спеціалізації на вибір (таргетована і контекстна реклама, SEO) і 2 бонусних курси (веб-аналітика і продуктовий маркетинг). Всього програма складається з 60 тематичних модулів і 250 онлайн-уроків.
Викладачі:
- Микола Смирнов – програмний директор;
- Антон Жилін – фахівець з контекстної реклами;
- Роман Цвєтков – інтернет-маркетолог в В2В та інші.
4. Курс підготовки директорів з маркетингу від GeekBrains
Формат навчання: онлайн-лекції (живі вебінари з викладачем) і лайв-воркшопи, нетворкінг
Тривалість курсу: 7 місяців
Періодичність занять: 2 рази на тиждень
Для кого і про що? Курс для інтернет-маркетологів, керівників інтернет- і оффлайн-маркетингу і власників бізнесу. Ви навчитеся формувати команди і управляти ними, виконувати KPI за рахунок DataDriven стратегії, шукати нові точки зростання, ефективно використовувати канали інтернет-маркетингу і багато іншого.
Як проходить? Вас чекають онлайн-вебінари з викладачами великих компаній (Mail.ru Group, Worki, Сітімобіл, Юла), регулярні нетворкінг-зустрічі і кар’єрні консультації. Всі завдання на курсі можна виконувати на власному проекті – ви зможете детально опрацювати свій кейс. В кінці курсу вас чекає захист дипломного проекту за підсумками програми.
Програма курсу. Складається з 5 модулів – розробки стратегії та управління, аналізу ринку та роботи з даними, Acquisition, CRM-маркетингу і Growth-маркетингу.
Викладачі:
- Олексій Синиця – керівник відділу інтернет-маркетингу;
- Володимир Фролов – керівник відділу інтернет-маркетингу;
- Ольга Харибіна – директор з маркетингу;
- Ірина Каширіна – директор зі стратегічного маркетингу.
5. Курс підготовки директорів з інтернет-маркетингу від WebPromoExperts
Формат навчання: онлайн-лекції
Тривалість курсу: 8 місяців
Періодичність занять: за розкладом в будні дні у вечірній час, кожен урок триває 2 години
Для кого і про що? Курс для маркетологів, інтернет-маркетологів і директорів з маркетингу з досвідом роботи від 2-3 років. Ви будете працювати із загальною маркетинговою стратегією і вибудовувати інтернет-проекти, підвищите свої управлінські компетенції, навчитеся делегувати завдання, працювати з показниками ефективності, нарощувати динаміку і багато іншого.
Як проходять? Заняття проходять на інтерактивній платформі в реальному часі. Кожного тижня ви виконуєте завдання, які перевіряє куратор. Під час або після занять ви можете отримати додаткову консультацію за власним проектом і лектора. На час курсу вам буде надано доступ до сервісів для парсинга і аналітики. В кінці ви захищаєте екзаменаційний проект в онлайн-форматі (виступ з презентацією і відповіді на питання) і отримуєте сертифікат, статус якого залежить від ваших успіхів на курсі.
Програма курсу. Курс розбитий на 11 напрямків і включає 43 заняття – від стратегічного менеджменту і позиціонування бренду до комплексного позиціонування в інтернеті і захисту репутації. Якщо вам не підходить готова програма, ви можете замовити індивідуальне навчання.
Викладачі:
- Вікторія Абед – Head of Sales;
- Наталія Устименко – керівник відділу маркетингу;
- Олександр Рись – директор з маркетингу;
- Владислав Моргун – SEO-спеціаліст і інші.