Жителі різних країн активно використовують додаток для дзвінків та обміну повідомленнями під час кризи у сфері охорони здоров’я, пов’язаної з COVID-19.
Viber, одна з найбільших у світі комунікаційних платформ, розширила свої ресурсні можливості та представила ряд ініціатив, спрямованих на підтримку позитивного мислення та взаємодії між людьми під час глобальної пандемії COVID-19. Результатом стало значне збільшення використання Viber в усьому світі.
За останні декілька тижнів активність користувачів у додатку суттєво збільшилась. Найпопулярніші функції на цей момент — групові чати й аудіозвінки. Сьогодні у Viber надсилають на 134% більше повідомлень у групових чатах у порівнянні з останнім тижнем січня, а кількість групових викликів, отриманих середньостатистичним користувачем Viber, збільшилася на 370%. Середня кількість переглядів постів у спільнотах збільшилась на 78% завдяки таким ініціативам, як допомога в поширенні серед користувачів Viber важливої інформації про заходи безпеки в період ізоляції. Наприклад, у додатку з’явилась офіційна спільнота Міністерства охорони здоров’я України, в якій за 2 тижні її існування вже понад 3 мільйони учасників. Крім того, минулого тижня у Viber був запущений чат-бот Всесвітньої організації охорони здоров’я, покликаний забезпечити підписників актуальною і правдивою інформацією про COVID-19.
З початку спалаху коронавірусної інфекції COVID-19:
- кількість щоденних активних користувачів Viber по всьому світу в березні збільшилась на 18%;
- кількість нових користувачів, які щоденно реєструються у Viber, збільшилась на 25%;
- люди стали довше спілкуватися за допомогою аудіозв’язку — середня тривалість дзвінка у додатку збільшилась на 35%;
- користувачів надсилають на 75% більше відеоповідомлень.
«Ми адаптуємося до останніх подій цього складного часу, щоб допомогти учням і викладачам, колегам і партнерам, друзям і близьким підтримувати постійний контакт один з одним. Наші користувачі покладаються на нас, і ми продовжимо працювати, щоб змінювати їхнє життя на краще, зберігаючи свободу та безпеку спілкування», — прокоментував Генеральний директор Rakuten Viber Джамел Агауа.
Показники використання Viber в Україні також ростуть за всіма ключовими функціями:
- Користувачі стали надсилати на 21% більше повідомлень у Viber. При цьому відеоповідомлень стало більше на 207%, аудіоповідомлень – на 46%, фотоповідомлень – на 39%.
- На 65% збільшилася кількість повідомлень, надісланих у групових чатах.
- Кількість аудіозвінків між двома користувачами зросла на 25%, а відеодзвінків — на 57%. При цьому їхня тривалість збільшилася на 45% (до семи хвилин) і 86% (до 9 хвилин) відповідно.
- Групових дзвінків стало більше на 292%.
- Зросла популярність спільнот. Тепер їх переглядають на 74% більше користувачів. Кількість активних підписників збільшилась на 66%, а дописи тепер отримують на 133% більше «лайків».
Аудиторія стала активніше використовувати Viber після того, як у додатку відбулись наступні зміни:
- Максимально можливе число учасників групових аудіозвінків збільшилося з 5 до 20 осіб;
- Щоб поширити інформацію про важливість дотримання актуальних рекомендацій з охорони здоров’я, Viber надіслав повідомлення з інструкціями з безпеки ВООЗ 22-ма мовами кільком мільйонам людей;
- Для поширення офіційної інформації про COVID-19 компанія Viber спільно з уповноваженими органами ряду країн створила спеціальні спільноти, де користувачі можуть отримати офіційну та правдиву інформацію про пандемію та запобіжні заходи;
- Сервіс запустив кампанію з наклейками під гаслом «залишайся вдома», щоб розважити користувачів в ці непрості часи.