Маркетингова кампанія — це перше і найголовніше з чим ви повинні визначитися, перш ніж вивести свій бренд на ринок. Без успішної маркетингової кампанії ви закриєтеся ще не встигнувши заявити про себе. Тому, ми вирішили зібрати 29 порад для вашої маркетингової компанії в майбутньому році. Поїхали.
1. Розширення бази ключових слів
Кожній кампанії інтернет-маркетингу потрібен ефективний аналіз ключових слів і таргетинг. Тільки так ваш бренд зможе знайти цільова аудиторія.
Робимо: Проаналізуйте свою базу ключових слів. Такі інструменти, як Long Tail Pro допоможуть вам визначити самі ефективні ключові слова.
2. Проведення аудиту
При аудиті SEO найкраще використовувати адаптивний підхід, оновлюючи інформацію кожні 6-8 місяців. Оптимізуйте свій сайт для кращого ранжирування. Webpage FX може запропонувати вам безкоштовний аудит SEO.
3. Вивчення клієнтів
Слід використовувати систему оцінки лідів і data-driven маркетинг. Проводьте опитування і використовуйте спеціальні інструменти для збору важливих даних про клієнтів, на зразок aytm.
4. Оновлення оцінки лідів
Оптимізуйте свою систему оцінки лідів, щоб контролювати їх пересування по воронці продажів. CRM інструменти повинні бути заснованіна на ваших унікальних потребах. Використовуйте salesforce, insightly або hubSpot.
5. Запускретаргетингової кампанії
Іноді на захоплення ліда потрібно більше однієї спроби. Не дайте вашим потенційним клієнтам пройти повз за допомогою платної реклами. Використовуйте ReTargeter або AdRoll.
6. Проведення спліт-тестування PPC реклами
Платну рекламу складно зробити ідеальною з першої спроби. Тому існують різний тести і техніки, які допоможуть переконатися в ефективностіваших рішень. Ви можете провести A/B тестування. Наступні інструменти допоможуть вам протестувати ефективність різних елементів реклами: Google Analytics, Unbounce, optimizely.
7. Присутність в соцмережах
Використовуйте аналітичні інструменти, які будуть збирати важливі дані з різних платформ, щоб знати, якому контенту віддають перевагу користувачі: brandwatch, hootsuite.
8. Реклама в соціальних мережах
Розгляньте можливість використання реклами в соціальних мережах. При правильної організації вона виглядає досить натурально.
9. Налаштування email — маркетингу
Якщо ви постійно втрачаєте передплатників, необхідно оновити стратегії утримання і, можливо, контент, що розсилається. Використовуйте такі інструменти, як Outbound Engine і mixapanel для оптимізації маркетингу.
10. Визначення слабких сторін сайту
Проведіть тест юзабіліті, щоб визначити ефективність вашого сайту, і визначити його слабкі сторони. UserTesting — цей інструмент надасть всю необхідну інформацію про бренд, щоб ви могли визначити можливості для покращень.
11. Визначення сильних сторін сайту
Теплові карти поведінки відвідувачів дозволять вам зрозуміти, що працює і що не працює на вашому сайті. Оптимізуйте розміщення реклами і поліпшите загальний дизайн сайту. Самий популярний сервіс теплових карт сьогодні — CrazyEgg.
12. Оптимізація посадочних сторінок
Хороша посадкова сторінка створює відчуття терміновості, презентує організовані дані, підкреслює вашу ціннісну пропозицію і містить переконливий заклик до дії. Посадочні сторінки — це місце, де відбувається магія маркетингу. Такі інструменти, як Unbounce допоможуть вам з цим.
13. Перевірка призову до дії
Переконливий заклик до дії — це вишенька на торті відмінного маркетингу. Якщо посадкова сторінка — це наживка, то заклик до дії — це гачок. Ефективний СТА допомагає переконати клієнтів. Використовуйте HubSpot, щоб впоратися з цим завданням.
14. Мобільна оптимізація сайту
У зв’язку зі стрімким зростанням мобільного ринку дуже важливо зробити ваш сайт на 100% чуйним. Інакше це може нашкодити досвіду користувача. Дуже добре, якщо ви спочатку створювали свій сайт з орієнтацією на різні платформи, так як оптимізація вже готового сайту обходиться значно дорожче.
15. Оновлення CMS
Більшість сайтів створюється на базі систем управління контентом, які дозволяють творцям ними управляти. Можливо, вам потрібно оновити її. Це допоможе скоротити витрати на підтримку. Вам допоможуть популярні CMS інструменти: WordPress, Joomla! і ModX.
16. Запуск глобальної реклами
Локалізація вашого сайту для міжнародної аудиторії — непросте завдання. Але, можливо, це те, що вам потрібно, щоб випередити конкурентів.
17. Переваги конкурентів
Розробка власних унікальних торгових пропозицій — це дуже важливо. Вам потрібно виділитися з натовпу і бути краще конкурентів. Використовуйте такі аналітичні інструменти, як Semrush, щоб оцінити переваги сайтів ваших конкурентів.
18. Планування контенту на майбутнє
Оцініть дані про клієнтів, оновлений набір ключових слів і переваги конкурентів. Вам потрібно багато матеріалу для роботи в 2017. Є інструменти, які позиціонують себе як екосистеми контенту, що виконують відразу все функцій: від планування контенту до оцінки його ефективності. Один з них — ClearVoice.
19. Cозданиеконтенту для блогу
Створення контенту для майбутніх публікації в блозі допоможе запобігти недостатності постів. Почніть готувати якісні статті на “чорний день”.
20. Використання старого контенту
Подивіться, як аудиторія реагувала на пости цього року, зверніть особливу увагу на ті, які найчастіше читали і якими активно ділилися, щоб визначити матеріали для повторного. Зробіть з них, наприклад, інфографіку, щоб забезпечити себе додатковим контентом на
21. Оптимізація ключових слів для старих записів у блозі
Використовуючи інструмент аналізу блогу, ви можете визначити найефективніші записи. Зробіть вибір відповідно до ключового слова і оптимізуйте старі пости для залучення органічного трафіку. Використовуйте інструменти HitTail і Foresee для аналізу блогу.
22. Дизайнінфографіки
Для створення ефективної інфографіки необхідно проводити дорогі дослідження, володіти дизайнерськими інструментами і використовувати креативний підхід. Ось чому для створення інфографіки краще найняти графічного дизайнера.
23. Розробкавебінару
Вебінари відмінно підходять для зміцнення авторитету вашого бізнесу в ніші. Також, це ефективний спосіб генерації сильних лідів. Виділіть час на вивчення інструментів для створення вебінарів, наприклад, ClickMeeting.
24. Створення відео контенту
Іноді, щоб висловити свою точку зору, слів і зображень недостатньо. Короткі відео дозволять передати інформацію, яка поєднує емоції і сфокусовану розповідь. Такі інструменти, як Animoto, допоможуть вам створити відео, які відмінно підійдуть для маркетингового контенту.
25. Написання електронної книги
Один із способів зміцнити авторитет — створити власну електронну книгу. Все, що вам потрібно — це досвід, ідея і компетентний автор.
26. Отримання нових знань
Запишіться на онлайн-курси, що передбачають видачу сертифікатів, наприклад, Alison, Edx, Вони пропонують безліч курсів для різних індустрій.
27. Безкоштовні подарунки для кращих клієнтів
При плануванні подарунків для найкращих клієнтів будьте креативні! Робіть ваших клієнтів щасливими і нагороджуйте їх, врешті-решт, вони ваші найцінніші активи.
28. Нагадування клієнтам поділитися відгуком
Звичайно, деякі клієнти охочіше скаржаться, ніж залишають позитивні коментарі. Але для зміцнення репутації в мережі вам потрібні позитивні відгуки. Нагадайте задоволеним клієнтам щоб вони залишили свої коментарі на сайті з відгуками, наприклад,Yelp.
29. Аналіз кампанії
Аналіз кампанії допоможе вам переконатися, що гроші були витрачені не даремно. Слід виміряти окупність інвестицій, щоб підтвердити, що ваші вкладення окупилися.
Використовуйте Google analytics, щоб зрозуміти, як клієнти і користувачі знаходять ваш сайт, які ключові слова вони використовують,а також, щоб оцінити показник конверсії в порівнянні з числом відвідувань.