Запрошуємо послухати 14 лекцій освітнього проєкту Клубу арт-директорів України ADC*UA — ADC*School на YouTube-каналі Power of Young.
Лекції ADC*School цього року присвячені темі «Про що креативники працюють під час війни?». Це 14 виступів у записі про рекламу та креатив від топових українських креаторів та членів Клубу ADC*UA.
Теми всіх лекцій стосуються українського контексту — війна, криза, зміни, що перевернули все і примусили шукати нові стратегії, нові підходи до споживачів, нові інструменти, нову мотивацію в житті. Саме тому лектори розповіли про роботу під час війни, зміни в аудиторіях та каналах комунікації, переосмислення підходів до процесів. Також вони поділилися своїм досвідом та інсайтами, як розвивати скіли та перетворювати помилки й кризи у досвід.
Усі лекції можна переглянути на YouTube-каналі про рекламу та креативні індустрії Power of Young.
Проєкт відбувся за підтримки дизайн-агенції диджитал-продуктів Lazarev., яка розробила комунікаційну кампанію для школи.
Підписуйтесь на телеграм-канал ADC*School t.me/adcschool, щоб бути в курсі наступних освітніх ініціатив. Також приєднуйтесь до спільноти Клубу ADC*UA на fb/adc.ua, щоб дізнаватись про майбутні події.
Повний список 14 лекцій ADC*School з лінками:
Хто всі ці люди: 6 тез про розуміння «цільової аудиторії» / Андрій Міщенко, незалежний креативний стратег:
Психотипи в брендингу, як війна актуалізує в нас інші сторони / Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency:
Креативні пазли або як рандом та логіка створюють круті проєкти / Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine:
Мозок що бігає спринт. Як тренуватись, змагатись та відновлюватись / Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA:
Філософській камінь креативу чи як перетворити гуд в емейзінг / Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic:
Створення бренд персонажів – і як вони змінюються під час війни / Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank:
Плакат кожен день / Микола Коваленко, засновник Mykola Kovalenko Studio:
Як війна змінила канали комунікацій. Діджитал / Артем Гусєв, асоціативний креативний директор Tabasco agency:
Non-Standard Ads. Що це таке та як з цим працювати / Сергій Малик, співзасновник і креативний директор ANGRY agency:
Формування команди, коли війна і все іде не по плану / Кирил Лазарев, CEO та засновник Lazarev.agency:
Як підтримувати команду в часи хаосу. Коучингові компетенції у відносинах команд / Наталія Тачинська, засновник та креативний директор TALATACH, сертифікований коуч:
Fail hard. Кризи, помилки, невдачі та що з цим робити? / Юлія Колесник, незалежний бренд стратег:
Креативність. Імпровізації за розкладом / Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine:
WARytelling / Слава Денис, креативний директор Cheil Ukraine: