Платформа нативного контенту PRNEWS.IO опублікувала перелік сайтів, які сьогодні є максимально ефективними майданчиками для стартапів та інтернет-підприємців. Міні-тест на впізнаваність: якщо інформація про ваш проект або компанії розміщується хоча б на двох ресурсах з нижчеперелічених, то ви є впізнаваною персоною у вітчизняному IT-комьюнтіті і ЗМІ. Якщо немає – скористайтеся переліком від PRNEWS.IO для того, щоб заявити про себе.
Ключовими критеріями для відбору онлайн-майданчиків стали концепція, контент і кількість унікальних переглядів за місяць. Також враховувалися ефективність публікацій на сайті та відгуки про майданчик представників інтернет-співтовариства.
Як зазначив засновник платформи нативного контенту PRNEWS.IO Олександр Сторожук:
“Кількість вітчизняних IT-сайтів збільшується, зростає і якість контенту. Ми проаналізували десятки майданчиків і зупинилися на тих, публікації в яких будуть максимально ефективними для стартапів та інтернет-підприємців. По-перше, вони дозволяють розповісти про свій продукт широкій цільовій аудиторії і привернути однодумців або інвесторів. По-друге, знайомлять з трендами, новинами ринку і практичними кейсами, корисними для розвитку власних проектів “.
На AIN.UA (870 тис. унікальних читачів на місяць) розміщені всі новини про інтернет-бізнес в Україні і в світі. Тут ви знайдете відповідь на будь-яке питання, і зможете розповісти про свій сервіс широкій аудиторії.
Найцікавіший техноблог України gagadget.com (1 млн. читачів) користується популярністю серед любителів техноновин, оглядів нових технологій, гаджетів і IT-продуктів.
Всім, хто цікавиться інвестиціями, інвестпроектами для розвитку стартапу – ласкаво просимо на inventure.com.ua (70 тис. читачів).
Сайт itc.ua (2,2 млн. читачів) по праву вважається найпопулярнішим в Україні онлайн-ресурсом, повністю присвяченому сфері інформаційних технологій.
Максимально креативно про ринок цифрових технологій і всі розумні новинки розповість сайт keddr. com (244 тис. читачів). У цьому йому допоможуть відеоблог, аудіоподкасти і різнопланові огляди.
Все про маркетинг і найактуальніші технології для бізнесу, стартапів і підприємців – на сайті marketer.ua (42 тис. читачів). Розміщення на даному ресурсі забезпечить вам пильну увагу аудиторії і репости на спеціалізованих майданчиках.
Онлайн-журнал mc.today (150 тис. читачів) розповість про найважливіші інструменти просування для малого і середнього бізнесу, становлення українських IT-компаній і унікальні кейси.
Концепція медіабрендів MMR.ua (73 тис. читачів) націлена на інформування і зростання корпоративних і агентських професіоналів у сфері маркетингу, PR, реклами, digital- і sustainability професіоналів. Якщо ви випустили крутий відеоролик – обов’язково скидайте його сюди.
Онлайн-ресурс nachasi. com (130 тис. читачів) знайомить користувачів з трендами інтернет-бізнесу, інструментами креативної індустрії, технологіями і урбаністикою.
Sostav.ua (40 тис. читачів) – інформаційно-аналітичний портал, присвячений діджитал, медіа, рекламі, маркетингу та pr. Розміщення тут дасть гарантований імпульс для просування вашої бізнес-ідеї.
Героями vctr.media (80 тис. читачів) стають люди і компанії, які заробляють в сфері маркетингу і бізнесі: підприємці, розробники, стартапери, дизайнери. Історії бізнесу в особах, інтерв’ю, інфографіка.
Назва | Унікальних читачів в місяць |
itc.ua | 2 200 000 |
gagadget.com | 1 000 000 |
ain.ua | 870 000 |
keddr.com | 244 000 |
mc.today | 150 000 |
nachasi.com | 130 000 |
vctr.media | 80 000 |
mmr.ua | 73 000 |
inventure.com.ua | 70 000 |
marketer.ua | 42 000 |
sostav.ua | 40 000 |
* Дослідження проводилося на базі даних каталогу PRNEWS.io і Similarweb.
** При підготовці релізу ми посилалися на кількість унікальних візитів на кожен зі згаданих сайтів в січні 2020 року.