Фейсбук аж ніяк не найлегша соціальна мережа, тим не менше вона досить ефективна, якщо знати як правильно її використовувати. Багато інтернет-маркетологів припускаються помилок не розбираючись в проблемі, тому “Бизнес и социальные сети” передають думку Ендрю Майкла з цього питання.
1. Відсутність чітких цілей
Це мало не те, з чого має починатися абсолютно будь-який робочий процес, але багато, чомусь, пропускають це і програють. Мета – головна складова будь-якої справи і важливо її чітко формулювати, щоб потім мати можливість використовувати інструменти соціальної мережі по повній.
2. Нерозуміння ситуації
Ви повинні розуміти свого користувача, його мотиви і інтереси, тільки так ви зможете максимізувати вигоду від своїх вкладень, тому що реклама стане ефективнішою, привертаючи увагу.
3. Неправильний формат зображення
Занадто маленька або занадто велика картинка, неправильно поставлений кадр, не той формат зображення – все це впливає на сприйняття користувача. Тому важливо ретельно перевіряти те, що ви залишаєте в пості.
4. Відсутність узгодженості між рекламною та цільовою сторінкою
У всіх рекламних оголошеннях з високою конверсією ця деталь врахована. Для уникнення подібного конфузу створюються цільові сторінки спеціально для рекламних кампаній, забезпечуючи клієнтам однакове враження на протязі всієї рекламної кампанії.
5. Відсутність конкретного заклику до дії
Не бійтеся повідомляти своїм клієнтам про свої очікування, про те, чого ви хочете побачити. Переконайтеся, що ви на одній хвилі і йдете в правильному напрямку.
6. Не відстежувати конверсії за допомогою пікселя на Facebook
Наявність пікселя стеження не тільки дає переваги технічного плану, але і дозволяє застосовувати індивідуальний підхід в сфері обслуговування клієнтів, як правило, з відчутними результатами.
7. Не користуватися перенацілюванням відвідувачів веб-сайту
Це помилка, що приводить до недогляду потенційної фінансової вигоди.
Facebook має чудову функцію під назвою “призначена для користувача аудиторії”. При наявності пікселя стеження або бази даних клієнтів можна створювати рекламні оголошення, орієнтовані безпосереднього на цих же клієнтів, або сформувати аудиторію, схожу на вже існуючу.
8. Нерозуміння процесу продажів
Деякі маркетологи забувають, як відбувається покупка і не думають про те, що реклама може привести нового клієнта відразу після того, як він її побачить. Кращі підприємства розуміють це і беруть воронку продажів за основу свого процесу продажів.
9. Дуже специфічні або вкрай узагальнені цільові групи
Цільова аудиторія важлива так як і мета, тому переконайтеся, що ви її вибрали правильно, публікуючи відповідні пости.
Оцінка релевантності реклами є ключовим параметром Facebook для того, щоб оцінити значимість рекламних матеріалів для ваших клієнтів і забезпечити тривале перебування людей на платформі. Чим вище рівень релевантності, тим більша ймовірність, що реклама буде продемонстрована цільової аудиторії, і тим нижче її вартість.
10. Слідкуванням за прогресом і підвищення ставок працюючими матеріалами
Важливо провести кілька експериментів, щоб вибрати найоптимальніший варіант аудиторії і виду реклами. Тільки після цього вибирати стратегічно важливі напрямки і кидати на них максимум зусиль.
11. Думка про те, що така реклама не працює
Головна помилка в тому, що користі від реклами в FB немає, а це не так. Користі немає, коли немає необхідних знань, досвіду або часу. Але ця реклама дає хороші результати, коли ви навчитеся нею користуватися.