Добрий день друзі! Сьогодні пропоную поговорити про тонкощі лінкбілдінгу, а точніше – про правила розміщення посилань в статтях. Алгоритми роботи пошукових систем постійно змінюються, тому необхідно вдосконалювати і коригувати інструменти розкрутки сайту. Те, що вважалося ефективним ще 5 років тому, сьогодні просто не працює, а значить, не приносить користі бізнесу.
Нововведення торкнулися і просування вічними посиланнями, яке пропонує ресурс https://prposting.com/. Найкращий результат показують посилання, розміщені на нових, ще не проіндексованих статтях і сторінках. Згадок про рекламний або спонсорський характер матеріалу бути не повинно, оскільки таким текстам користувачі довіряють менше і рідше роблять переходи. Зверніть увагу, що наскрізні посилання в 2019 році непрацездатні, отже, витрачати на них гроші не варто.
Секрети ефективного розміщення
Якщо хочете, щоб пошукові роботи були до вас «прихильні», ознайомтесь з переліком базових актуальних правил:
- Від якості текстового матеріалу безпосередньо залежить кількість трафіку, тому подбайте про те, щоб стаття була корисною і цікавою для читача. Не забувайте про дотримання тематичності: тема тексту повинна бути тотожна як темі донорського сайту, так і конкретній сторінки (акцептору).
- Слід надавати перевагу експертним публікаціям з позитивним або нейтральним настроєм. Фахівці стверджують, що негатив і яскраво виражена критика знижують вагу посилання і позиції при видачі. Достовірність такого висновку поки не підтверджена, але перестрахуватися варто.
- Не обманюйте користувачів і не ховайте посилання в меню донорського сайту. Краще оплатіть додаткову послугу закріплення на головній сторінці сайту. Взагалі будь-які хитрощі і нечесні прийоми сьогодні вкрай небажані. Лояльність аудиторії завойовується тільки якісним контентом.
- Різноманітність форматів посилань вітається: сміливо використовуйте переходи з картинок і Nofollow, але не зловживайте їх кількістю.
- Лінки з карти сайту або архівів фактично не працюють. Пошукові системи не помічають їх, навіть якщо матеріал був написаний з нуля і колись давно був корисним. Те ж саме стосується і донорських сайтів, які перейшли на Mobile First Index і архівується за допомогою Lazy Load. Старі посилання, на жаль, не спрацюють, доведеться писати заново.
- Контент-біржа PRposting при просуванні вічними посиланнями завжди виділяє їх в тексті контрастним кольором. Доведено, що такий нехитрий хід привертає увагу і спонукає користувача зробити перехід.
- Перше посилання повинне розміщуватися на початку тексту і бути видним без додаткових скролів і розворотів екрану. Це в рази підвищує ймовірність кліку.
- Органічність і контекстність посилання – два важливі чинники, що підвищують ймовірність призначеного для користувача переходу. Складайте пропозиції таким чином, щоб у читача виникало природне бажання зробити клік.
- Заголовок статті і контрольний анкор повинні працювати в гармонійному дуеті, але не збігатися слово в слово. Пам’ятайте, що анкорний текст лінка не може дублювати атрибут title.
- Внутрішня перелінковка не втрачає ефективності, тому скористайтеся можливістю вставити два-три посилання в інших статтях сайту-донора, що перенаправляє до вашого матеріалу.
Авторитетність статті, а значить, і довіра до посилань, підвищується за рахунок відсилань до зовнішніх ресурсів (не більше двох різних відсилань в одному матеріалі). Однак не забувайте, що будь-які сторонні посилання повинні розміщуватися в тексті нижче ваших.
Як бачите, робота з лінками вимагає знання безлічі тонких аспектів, упустивши один з яких, можна не досягти бажаного результату. Платформа https://prposting.com/ організовує якісне просування вічними посиланнями, враховуючи всі оновлення алгоритмів функціонування пошукових систем.