В останні кілька років відеомаркетинг зростає і стає все більш популярним для брендів. І хоча соціальні мережі такі як Facebook, Instagram, Twitter і навіть ваш власний веб-сайт, є відмінними місцями для розміщення відео, YouTube був і залишається гігантом в цьому просторі.
Його щомісяця відвідують понад 1,9 мільярда людей, він є другим за відвідуваністю ресурсом в Інтернеті і, звичайно, його розкрутка є обов’язковою. Медіакомпанія AIR, яка є офіційним партнером YouTube з 2011 року і знає все про те, як оформити, розкрутити і монетизувати онлайн-відео відкрила нам деякі важливі деталі.
Навіщо це вам потрібно
Якщо у вас є свій бренд, і ви хочете активно його просувати, вкрай важливо зареєструвати свій відео-канал на YouTube, оскільки після перегляду відео впізнаваність бренду збільшується приблизно на 139%.
Чи хочете ви розповісти клієнтам про нові продукти та послуги, показати свої останні досягнення або поговорити з користувачами про можливості продукту, відео – відмінний спосіб це зробити.
Але перш ніж приступити до роботи з відео каналом, ви повинні задати собі три важливих питання:
- Чому я запускаю канал на YouTube?
- На кого я націлюю свої відео з YouTube?
- Як мені просувати мої відео?
Всі ваші відео повинні чітко визначати:
- Для кого призначені ваші відео на YouTube.
- Про що ваші відео.
- Чому люди повинні їх дивитися.
Гарна ідея – завантажити на свій канал YouTube вступне відео, в якому будуть представлені ви або ваша компанія, наміри ваших відео та графік публікацій.
Деякі компанії вибирають певний день тижня і маркують його, наприклад, «Fashion Fridays», щоб публікувати свої останні відеоролики. Крім того, коли справа доходить до обміну вашими відео в соціальних мережах, це також повинно відповідати узгодженим графікам.
Унікальність відео
Чому люди повинні підписуватися на ваш канал YouTube, якщо клієнти і шанувальники вже стежать за вами в Facebook, Twitter і Instagram? Ваші відео на YouTube повинні пропонувати щось привабливе і унікальне, чого вони не зможуть знайти на інших ваших каналах.
Припустимо, у вас є компанія, що спеціалізується на жіночій косметиці, але на своєму каналі YouTube ви можете ділитися лише порадами і навчальними посібниками по зачісках та макіяжу. Це дає шанувальникам привід підписатися на ваш канал, бо вони не можуть знайти його де-небудь ще.
Відео-тизери YouTube
Успішною тактикою є просування вашого відео на YouTube за допомогою тизерів. Це невеликі короткі відеоролики вашого відео на YouTube, які дають вашим передплатникам деяку інформацію, яку вони хочуть, але не всю.
Наприклад, можливо, у вашому тизерному відео показані інгредієнти і кінцевий продукт красивого чизкейка Nutella, але, щоб отримати покрокові інструкції з приготування їжі, потрібно вибрати посилання YouTube, яке направить їх до повного відео.
Не забувайте про мініатюри
Мініатюра відео схожа на обкладинку книги, вона може спонукати вас відкрити її або перейти до наступної опції. Мініатюра – це приклад статичного зображення контенту вашого відео. Це те, що передається, відображається в пошуку, соціальних мережах і веб-сайтах.
Мініатюри вашого відео повинні:
- чіткими.
- позначати тему відео – спонукати глядача клікнути, щоб подивитися відео.
- бути унікальним і брендованим.
- бути оптимізованим для мобільних пристроїв.
Як просувати свої відео на YouTube
Якщо ви хочете розкрутити ваш канал на YouTube або просто залучити більше трафіку і конверсій для свого бізнесу реклама на YouTube – найкращий спосіб змусити користувачів переглядати ваші відео за помірною ціною. Коли ви рекламуєте свої відео на YouTube, він по суті розміщує ваші кліпи в усіх основних місцях на платформі, щоб користувачі могли бачити ваш контент перед відео конкурентів.
Без реклами YouTube ви будете в залежності від алгоритму YouTube, щоб органічно оцінювати ваші відео – це може зайняти час і ніколи не гарантує вам місце в топ-рейтингу. Це також означає, що вам не гарантовано збільшення переглядів.
Якщо у вас є бюджет, просування відео на YouTube є надзвичайно ефективним способом збільшення кількості переглядів вашого відео на додаток до підвищення впізнаваності бренду, оскільки ваш контент буде відображатися у верхній частині цільових результатів пошуку.
Вартість просування YouTube відео
Перш ніж зануритися в просування відео на YouTube для вашого бізнесу, ви, ймовірно, задаєтися питанням, скільки це буде коштувати. Але спочатку давайте поговоримо про те, як ви будете просувати відео на YouTube. Кращий спосіб – через відео об’яви.
Реклама на YouTube вигідна для вашого бізнесу, тому що вона рентабельна і працює. Послуги з просування відео YouTube дозволяють націлити на ключові демографічні дані за допомогою цілого ряду варіантів таргетингу, а також вибрати місце, де ваша аудиторія буде бачити ваші оголошення.
Ви будете платити від 10 до 30 центів за перегляд. Замість того, щоб платити за рекламне місце, реклама на YouTube багато в чому схожа на рекламну модель з оплатою за клік (PPC), де ви платите тільки тоді, коли ваше відео (або реклама) проглядається (або клацає, з точки зору PPC).
Точна вартість, яку ви заплатите, залежить від двох речей:
- Варіанти таргетингу
- Формат реклами
Як таргетинг впливає на вартість просування вашого відео на YouTube
Перш за все, важливо розуміти різні варіанти орієнтування, які пропонує YouTube.
Інтереси
Орієнтація на користувачів за інтересами дозволяє вам залучити людей, які вже зацікавлені в тому, що ви пропонуєте.
Демографічний
Чи хочете ви орієнтуватися на користувачів певного віку, статі або рівня доходу на додаток до безлічі інших варіантів? Якщо це так, то вам потрібен таргетинг користувачів за демографічними показниками.
Місце розміщення
Ви можете точно вказати, де будуть з’являтися ваші оголошення на YouTube – наприклад, конкретні канали, веб-сайти або навіть додатки.
Теми
Ви можете орієнтувати користувачів на теми YouTube.
Ремаркетинг:
Надзвичайно цінні варіанти орієнтування, ремаркетинг дозволяє орієнтувати користувачів на основі минулих взаємодій з вашими відео.
Ключові слова
Ви можете націлити на надзвичайно загальну або надзвичайно детальну аудиторію за допомогою обраних вами ключових слів, які відносяться до вашого відео.
Тепер, залежно від того, наскільки деталізований ваш таргетинг, ви можете побачити меншу кількість переглядів і вищу вартість реклами, ніж ви могли очікувати. Це пов’язано з тим, що чим більш детально ви отримуєте таргетинг, тим менше стає ваш пул користувачів, і вартість реклами зросте, якщо ваше відео не викликає інтерес до переглядів.
З цих причин таргетинг є перевагою і навпаки, в залежності від того, як ви його використовуєте. Вибираючи параметри націлювання, переконайтеся, що вони націлені саме на ту аудиторію, яку ви хочете охопити.
Як розміщення реклами впливає на вартість просування вашого відео на YouTube
Різні рекламні місця коштують різну вартість – деякі рекламні місця коштують дорожче, ніж інші, просто тому, що у них більше конкуренції.
Ось різні місця розміщення реклами на YouTube:
Накладення реклами: ці оголошення з’являються в нижній частині відео.
Медійні оголошення. Ці оголошення розташовані в правій частині відео, яке ви дивитеся, над списком рекомендованих відео.
Реклама без можливості пропуску: ці оголошення показуються перед відео, і глядач повинен переглянути їх перед відтворенням вибраного відео.
Пропускається реклама: Вони з’являються перед відтворенням вашого відео, але у вас є можливість їх пропустити.
Рекламні карти. Ці оголошення відображаються у вигляді накладення на правій стороні відео, яке ви зараз переглядаєте.
Майже неможливо визначити, скільки коштує кожна позиція, оскільки це також залежить від обраних вами варіантів таргетингу.