Зростаюча з кожним роком популярність IP-телефонії пояснюється оптимізацією витрат, зручністю та якістю зв’язку, яку вона забезпечує бізнесу. Для підключення даного виду комунікації достатньо мати доступ до Інтернету. Не потрібно купувати громіздке дороге обладнання та прокладання сотень метрів кабелів для забезпечення зв’язком співробітників офісу. У хмарній телефонії (VoIP) є й інші переваги, які сприяють просуванню товарів та послуг компанії, а також масштабу бізнесу.
Основні переваги
За допомогою VoIP можна здійснювати дзвінки у будь-який час, навіть перебуваючи поза офісом. Для цього використовується смартфон, комп’ютер, планшет та будь-який інший девайс, здатний працювати з цією технологією. Також IP-телефонія для бізнесу має такі переваги:
- Оптимізація витрат на міжміські (міжнародні) розмови. Компанії, що мають філії у різних містах та країнах, витрачають чималі суми на переговори в аналогових мережах, де вартість хвилини встановлюється конкретним оператором. Використовуючи єдиний IP-канал, фірма оплачує лише інтернет-трафік, незалежно від кількості дзвінків. До того ж, IP-телефонія має доступ до необмеженої кількості операторів, які можуть використовувати для зв’язку різні технології.
- Висока якість зв’язку. Цей показник оцінюється за ступенем спотворення голосу, тривалістю затримки слів і періодичністю пропадання голосу протягом однієї розмови. Технології, що використовуються в IP-телефонії, дозволили практично повністю вирішити ці проблеми та наблизили якість зв’язку до ідеального показника.
- Зручність у експлуатації. Для підключення хмарної телефонії відсутня необхідність придбання та встановлення дорогого обладнання та виділення під нього окремого приміщення.
- Багатоканальні номери. Система може одночасно обробляти більше 100 дзвінків, організовуючи автоматичну переадресацію у разі відсутності вільних операторів.
- Короткі номери. Ця додаткова функція полягає у присвоєнні кожному співробітнику або структурному підрозділу номера, яким здійснюється швидкий і безкоштовний зв’язок всередині компанії.
- Підвищений рівень безпеки. Багаторівнева система безпеки включає паролі високої складності, використання шифрів, блокування доступу при неправильному введенні паролю, а також надання можливості доступу до програми обмеженого кола осіб.
Функціонал
Існує також безліч додаткових функцій, які допоможуть структурувати та контролювати роботу співробітників, вести облік продажів, складати звіти та графіки. До них відносяться:
- запис телефонних розмов;
- SMS-повідомлення, що розсилаються клієнтам з метою реклами, оповіщення про майбутні заходи та акції;
- голосова пошта;
- голосове меню;
- облік пропущених дзвінків.
Впровадження нових технологій дозволяє не лише постійно розширювати список послуг IP-телефонії, а й знижувати вартість абонплати. Це робить її доступною для малих підприємств та фірм, збільшуючи при цьому швидкість їх розвитку та масштабування.