В інтернет-мережі оптимізація сайту має великий вплив на приток глядачів та швидкий доступ у пошуковій системі. Такий ефективний комплекс заходів називають SEO-просування сайту (Search Engine Optimization), мета якого — розмістити його в топ-позиціях пошуковиків.
Переваги використання оптимізації
Завдяки просуванню сайту можна в короткі терміни знайти клієнтів та збільшити свій рівень доходу. Також до основних переваг застосування методу належать довготривала реклама бренду, швидка віддача, доступна вартість та довіра клієнтів.
Отримати такий результат можливо, звернувшись до професіоналів у цій справі. Seomarket — компанія, яка працює з 2008 року та пропонує свої послуги для оптимізації сайтів та створення унікального контенту.
Звернувшись за допомогою до Seomarket, окрім SEO-просування сайту, можна також замовити:
- контекстну рекламу;
- рекламу в Facebook та Instagram;
- Web-аналітику;
- розробку дизайну;
- Mobile & ASO-просування.
Весь комплекс заходів в цілому сприятиме підвищенню видимості та швидкому залученню користувачів.
Вивід сайту на новий рівень
Популярність вебсторінки залежить від багатьох факторів. Аби сайт користувався попитом, необхідно збільшити на ньому трафік, підвищити рейтинг та підняти видимість у загальному пошуку. Збалансована комбінація різних технік просування сайту дозволить підняти його позиції у видачі пошуковиків.
Кількість трафіку безпосередньо залежить від відвідуваності вебсторінки. Підняти її можна наступним чином:
- правильно підібрати домен сайту;
- розміщувати рекламу;
- створити зручний інтерфейс;
- слідкувати за якістю наповнення (контента).
Проте найважливішим елементом у піднятті трафіку сторінки є ключові слова. Саме завдяки їм з’являються нові користувачі. Ключові слова повинні бути правильно підібраними та вести на головну сторінку сайту. Це підніме не тільки кількість унікальних відвідувачів, а й прибуток від ресурсу. Аналіз ключових слів, проведений спеціалістами, допомагає обрати актуальні фрази для використання у контенті сайту.
Від чого залежить рейтинг сайту
Загалом є дві складові рейтингу вебсторінок: оцінка від користувачів та від пошукових систем. Причому підвищуються вони незалежно один від одного. Для збільшення рейтингу від користувачів використовують наступні методи:
- створення унікального контенту;
- використання актуальної інформації;
- регулярне оновлення сайту;
- розміщення додаткової інформації на інших ресурсах (з посиланням на вебсторінку);
- розміщення реклами як на схожих сайтах, так і на повністю протилежних;
- коментарі та згадування сторінки на сторонніх форумах;
- використання соціальних мереж для залучення нової аудиторії.
Рейтинг сайту серед пошукових систем визначається його місцем при тому чи іншому запиті користувача. Він залежить від декількох факторів:
- Кількості сторонніх ресурсів, які мають посилання сайт. При чому авторитетність вебсторінок безпосередньо впливають на рейтинг.
- Індексу цитування сайту. Тобто враховуються не тільки прямі посилання на сторінку, а й тематичність веб-сторінок.
Для підвищення рейтингу сайту компанія Seomarket пропонує послугу пошукової оптимізації вебсторінок.
Число конверсій у просуванні сайту
Коефіцієнт конверсій показує ефективність роботи сайту та його трафіку. Тобто даний показник відображає кількість людей, котрі не просто відвідали сторінка, а й зробили цільові дії. До таких дій можна віднести реєстрацію, підписку на розсилку, заповнення форм тощо.
Вебсторінки передбачають використання великої кількості інформації, тому число конверсій у них відстежується спеціальними інструментами. Отримані результати аналізу використовуються для підняття ефективності сайту. Частіше за все для підняття коефіцієнта конверсії необхідно:
- оновити сайт;
- замінити неефективний матеріал;
- покращити рекламу;
- використовувати зрозумілу та доступну інформацію.
Завдяки числу конверсій можна оптимізувати та просунути сайт. Однак для цього потрібно зробити правильні висновки після дослідження параметра. Для цього краще за все звернутися за професійною допомогою до компанії Seomarket.
Як не потрапити під фільтр пошукових систем
Фільтри — це спеціально розроблені алгоритми, які відповідають за виключення вебсторінок з пошукових систем. Потрапити під їхню дію можна у результаті:
- надмірної кількості спаму на вебсторінці;
- використання безглуздого контенту, який не несе ніякого навантаження;
- клікдекінгу — обману користувача задля власної вигоди;
- великої кількості реклами, яка вводить в оману.
Існує дуже велика кількість фільтрів, які можуть негативно вплинути на ефективність сайту. Щоб уникнути проблем, потрібно виконувати певні правила:
- Слідкувати за технічним станом вебсторінки.
- Використовувати унікальний SEO-оптимізований контент.
- Не копіювати інформацію зі сторонніх ресурсів.
- Оптимізувати та адаптувати сайт для всіх пристроїв.
- Слідкувати за показником числових конверсій.
Виконання цих правил допоможе зберегти вебсторінку у топі пошукових систем. А задля максимального результату можна скористатися послугою спеціалістів компанії Seomarket.
Алгоритм пошукових систем у SEO-просуванні
Алгоритм пошукових систем — це спеціальна формула, по якій визначається позиція сайту при видачі результату на запит користувача. Даний механізм проводить пошук ключових слів та фраз та на їхній основі формує порядок виведення сайтів. Зростання кількості вебсторінок призводить до постійних змін алгоритму пошукових систем. Тому, важливо знати, які саме фрази потрібно використовувати в той чи інший період часу, щоб виграти у конкуренції. Завдяки правильному використанню слів можна завжди тримати сторінку у топі пошуку.
SEO-просування сайту передбачає велику кількість складних процедур та операцій. Самостійно виконати цю роботу дуже складно. Тому задля того, щоб вивести сайт на максимальний рівень, краще за все скористатися послугами спеціалізованих компаній, котрі проводять SEO-просування.