Український маркетплейс AUTO.RIA представив звіт власного аналітичного центру за січень 2023 року. В ході дослідження проаналізували, які авто найчастіше шукали українці.
Вживані авто
У відповідності до пошукових запитів на AUTO.RIA, найбільше шукали вживані авто користувачі зі столиці (14,56%), Львівської області (10,65%) та із Дніпропетровської області (6,39%).
Найпопулярнішими стали авто у ціновому діапазоні від 5000 до 8000 доларів США — 30,6%. Також чимало користувачів розглядали автомобілі до 3000 доларів США — 29,4% та в сегменті від 3000 до 5000 доларів США — 18,4%.
Найактивніше в січні шукали автомобілі таких країн-виробників: Німеччина — 34%, Японія — 17,6% та Франція — 10,4%. Цікаво, що 13,5% від загальної кількості переглядів — це авто, пригнані із США.
Беручи до уваги тип пального, в фаворитах пошукових запитів дизельні авто — 41,7% та із чималим відставання бензинові — 22,5%. Лідери за типом кузова — позашляховики і кросовери — 31,6%, седани — 22,3%, універсали — 14,9%.
Українці найбільше шукають вживані авто із автоматичною коробкою передач (усі типи) — 74,6%, а із механічною — 25,4% користувачів.
В січні найчастіше шукали такі моделі авто: Mercedes-Benz Vito, Skoda Octavia та Renault Trafic.
У січні на AUTO.RIA з’явилось більше 104 000 пропозицій вживаних авто, із них 94 364 із вказаним VIN-кодом. Перевірку AUTO.RIA по VIN-коду пройшли 80,31% пропозицій.
Нові авто
Найбільше нові авто шукали у Київський області (включаючи Київ) — 19,5%, у Дніпропетровській області — 10,46% та Львівській області — 8,1%.
Понад 60% — це пошуки кросоверів та позашляховиків, 8% — седани. Лідерами авто за країної виробництва стали японські — 28,3%, німецькі — 25% та китайські — 12,7%.
За типами пального найчастіше розглядали бензинові — 65,4% та дизельні — 21,7%. Машини гібридного типу цікавили 8,6% користувачів, а електро — 4,2%.
Нові авто українці також шукали переважно із автоматичною коробкою передач (усі типи) — 77,5% пошуків, механіка — 22,5%.
Понад 44% пошуків — це автомобілі до 15 000 доларів США, а 15% — нові авто в ціновому діапазоні вище 50 000 доларів США.
Найпопулярніший колір, в якому розглядають нові автомобілі — білий (34%), далі за ним сірий (26,3%) та чорний (21,3%).
Найчастіше шукають автомобілі марки Toyota. А ось топ-3 моделей за пошуковими запитами у січні виглядає так: Renault Duster, Skoda Octavia та Kia Sportage.
Нагадаємо, AUTO.RIA — маркетплейс для продажу та придбання перевірених авто, продукт української ІТ-компанії RIA com. Є частиною міжнародної компанії RIA com Marketplaces OÜ. Наразі маркетплейс має вебсайт та застосунок для пристроїв на базі iOS та Android.