Який контент вам потрібно розміщувати в соціальних мережах, які категорії, щоб залучати більше уваги від ваших потенційних клієнтів?
Контент в соціальних мережах – це суміш всього, що, на вашу думку, буде цікавим вашим передплатникам.
Якщо ви новачок, рада – перевірте популярний контент в акаунтах ваших конкурентів. Якщо не новачок, перевірте, які з ваших повідомлень були популярні у ваших кращих клієнтів.
Перш ніж щось випадково розміщувати на своїх платформах соціальних мереж, ви повинні зрозуміти, як кожен з них використовується і як ви можете використовувати кожен з них для своєї компанії.
- Facebook. Привертає більше реферального трафіку, ніж будь-який інший соціальний сайт. Найкраще працює для новин та розваг.
- Twitter. Заохочує до ретвітыв і обміну кураторським контентом. Дуже добре підходить для брендів, які діляться відмінним контентом (корисним контентом).
- Linkedin. Призначений для професіоналів, тому ваш контент повинен відображати це. Дуже добре підходить для обміну галузевими новинами, кураторськими статтями.
- Instagram. Найкраще підходить для візуального контенту, привабливих зображень і коротких відео. Дуже добре підходить для впізнаваності бренду, не дуже хороший для залучення трафіку.
- Pinterest. Високо візуальна платформа. Дуже добре підходить для інфографіки.
Ось кілька основних категорій контенту в соціальних мережах, які кращі для розміщення:
- Освіта (навчання);
- Розмовні ідеї контенту;
- Пов’язаний контент;
- Спільна реклама з лідерами вашої галузі;
- Повідомлення про прозору діяльність компанії;
- Гіфки, меми та емодзі;
- Розважальний контент (розважальна програма);
- Надихаючі пости (натхнення).
1. Навчальні ідеї
Якщо ви тренуєте, консультуєте, навчаєте або викладаєте, це важлива категорія для вас. Діліться невеликими шматочками своєї мудрості, щоб створити фактор «знай, люби і довіряй» своїм шанувальникам. Як тільки вони відчують смак вашої експертизи, вони захочуть інвестувати в більше!
Для більшої кількості потенційних клієнтів і продажів, діліться освітнім контентом, який підігріває людей до ваших продуктів і послуг.
Деякі розумні ідеї:
- посилання на ваші і чужі записи в блозі;
- поради та хитрості;
- галузеві дослідження;
- безкоштовні ресурси (звіти і керівництва);
- відповіді на найбільш поширені питання;
- тематичні дослідження;
- живе відео навчання.
Приклад відео від Академії ДТЕК:
Приклад цікавого виду повідомлення про «новий запис в блозі» в Instagram від jenns_trends (blogger, speaker & consultant).
2. Розмовні ідеї контенту
Незалежно від того, чи є ваше повідомлення строго діалоговим або відноситься до іншої категорії контенту, ви завжди повинні намагатися спровокувати розмову. Ваші послідовники реагують найкраще, коли ви не просто говорите з ними, але і слухаєте.
Що мається на увазі: не просто розміщуйте розважальні зображення і цитати. Запитайте передплатників, що вони думають про це, згодні-не згодні.
Ви можете зробити те ж саме з освітнім контентом.
Наприклад:
- Ви пробували це?
- Є ще поради, якими можна поділитися?
- Яка порада ваша улюблена?
Ось простий приклад опитування:
3. «Пов’язане» спілкування
Люди купують у людей. Це відмінна ідея, щоб зв’язатися з вашими послідовниками на персональному рівні, тобто особисто. Як і у випадку з бесідою, ви можете додати пов’язане спілкування майже в усі свої повідомлення, додавши свою індивідуальність в вибір зображень і підписи до них.
Спробуйте ці ідеї для «зв’язкових» повідомлень:
- за лаштунками;
- ропередній перегляд продукту тільки для передплатників;
- фотографії з вашого життя (хобі, відпустку, сім’я);
- розповіді;
- ностальгія;
- особливості співробітників;
- фотографії з подій, які ви відвідуєте;
- дякую фанатам;
- поділіться своєю улюбленою справою;
- запитайте думки/відгуки.
Ви дійсно повинні витрачати час на взаємодію зі своєю аудиторією, не тільки зі своїх постів, але і з іншими. Це може збільшити ваше охоплення і генерувати нових передплатників і потенційних клієнтів.
4. Спільна реклама з лідерами вашої галузі
Почніть розмову з лідерами галузі в своїй ніші, яку побачать всі ваші послідовники. Найпростіший спосіб зробити це в Твіттері, так як ви можете згадати кого завгодно.
Не забувайте ставити запитання, коли пишите в Твіттері, будьте допитливі, не просіть допомоги або не рекламуйте свої власні речі.
5. Повідомлення про прозору діяльність компанії
Обмін вашою останньою статистикою компанії – відмінний контент для деяких ніш. Деякі компанії роблять це періодично на постійній основі. Вони діляться показниками компанії: запуск нових продуктів, зарплата персоналу, щомісячний дохід (MRR). Такий обмін інформацією з вашими шанувальниками дійсно допомагає створити згуртоване співтовариство прихильників.
Існує кілька способів обміну галузевої статистикою, які включають:
- інфографіку;
- картинки;
- відео;
- котирування.
6. Гіфки, меми та емодзі
Де б ми були в Інтернеті без GIF, мемів і смайликів? Вони не тільки для дітей і незрілих, вони можуть зіграти величезну роль у вашій стратегії соціального контенту. Вони допомагають підкреслити індивідуальність вашого бренду і резонувати з «більшістю» аудиторії. Вам потрібно буде вирішити, чи підходить це вам і вашому бренду.
Включення GIF в ваші повідомлення разом з повідомленням – це дійсно простий і безкоштовний спосіб створення контенту для обміну.
7. Розважальний контент
Виділяють 7 розважальних типів контенту. Ви допоможете протестувати, що буде працювати для вашого бізнесу.
- веселі канікули;
- меми;
- жарти;
- повернення/ностальгія;
- конкурси та призи;
- загадки;
- комікси.
Приклад розіграшу призу від тайського салону:
8. Цитати, що надихають
Надихаючі цитати завжди популярні. Але натхнення може виходити за рамки слів на зображенні.
Кращий вид натхнення часто приходить у формі тематичних досліджень, відгуків клієнтів і історій невдач і проблем, з якими стикалися успішні люди на цьому шляху. Приклади з життя і з історії знаменитих людей дуже популярні в мережі і хороший приклад, щоб використовувати їх в бізнесі.
Надихаючі ідеї для вас:
- цитати;
- вікторини/дивовижні факти;
- чудові зображення;
- особисті історії про перемоги ваші або ваших клієнтів.
Приклад надихаючого поста: