Інкубаріум — це онлайн гра з користю http://inkubarium.com/. У легкому розважальному форматі на платформі ZOOM учасники гри змогли:
- генерувати ідеї за допомогою креативних технік;
- перетворювати ідеї на бренд;
- знімати рекламу своїми руками;
- «виставляти на продаж» свої ідеї.
Понад 1600 людей змогли знайти своїх однодумців та сформувати команду мрії.
Інкубаріум — це нова технологія, яка в інтерактивному форматі, доступна для кожного, перетворює ідею на справу життя.
Інкубаріум — це авторські методики розгойдування маятників сприйняття, креативні техніки нового покоління. Запрошені спікери — це експерти на досвіді, а не на хайпі.
120 хвилин «хліба та видовищ», досвід, доступ до закритого чату в Telegram, але найголовніше це можливість відкрити бізнес своєї мрії.
Гра почала набирати обертів у 2020 році. У пандемію онлайн продукти здобули свою аудиторію та сформували звичку споживати інформацію з інтернету. Змінювалися кумири, експерти, з’явилися інфо продукти, мікро та макро інфлюєнсери, он-лайн освіта.
Десятки людей навчилися спілкуватися мовою фантазій, розкрили секрети, як не знецінити будь-яку ідею і зрозуміти, як з нею працювати, простою мовою розкрили для себе тему брендингу і чому вона така важлива, зняли рекламу своїми руками і за 30 секунд просочили ідею потенційному інвестору. На сьогодні вже понад 20 готових бізнесів, які відчинили свої двері завдяки проєкту. Технологія працює. Це технологія прокачування свого креативного інтелекту. Кожну гру змінювалися експерти, які ділилися своїм досвідом та займалися групами учасників. Також наприкінці гри учасники презентували свої роботи та експертне журі приймали рішення, яка з ідей гідна отримати інвестиції для старту і чому. Засновники гри: агентство брендів та івентів RGB IDEA GROUP та креативний директор Тетяна Богославська-Орел. RGB Idea Group — Агенція брендів та івентів.
Розмовляла: Олена Мороз