Перша система віртуальної реальності з’явилася в 1962 році але до сих пір не стала таким же популярним атрибутом повсякденного життя, як смартфони. Чому?
Webpromo – агентство перфоманс-маркетингу випускає п’ятий випуск подкасту “А что, если?”
У п’ятому випуску ведучі, разом з маркетинговим директором Планета Кіно Анатолієм Козловським, вирішили обговорити, як VR технології могли б сприяти розвитку бізнесу – нерухомості, інженерії, відеоігор і тд.
“Якщо у тебе недостатньо ресурсу на щось, то тобі в останню чергу захочеться замінити це віртуальним способом. Людина по справжньому не може задовольнитися візуальною картинкою і змінним ефектом.
Але це могло б спрацювати в сфері туризму, наприклад, для перших етапів вибору точки подорожі: щоб зрозуміти, що тобі ближче, ти використовуєш VR, щоб пройтися по вулицях, подивитися архітектуру, придивитися, наскільки тобі підходить те чи інше місто перш, ніж ти зробиш вибір, куди купувати подорож “- коментує Анатолій.
Головне питання маркетолога: як за допомогою VR маркетологи могли б використовувати дані цільової аудиторії і чи зможуть в майбутньому віртуальні технології замінити найважливішу людську потребу?
“Якби людина могла відчувати весь спектр емоцій, коли тебе переносять VR технології в події, в яких ти перебуваєш, тоді тобі захотілося там бути і використовувати його. І в такому випадку незрозуміло, чому під час карантину ця технологія так і не вистрілила. ” – продовження слухайте в новому випуску подкасту “А что, если?”
Слухати повний випуск подкасту: