Найбільший онлайн-ритейлер країни ROZETKA оприлюднив статистику продажів у декількох категоріях за березень-квітень 2021 ― 2025 рр. Товари для дому, садове приладдя та декоративна косметика впали у продажах після 24 лютого 2022 року, проте станом на квітень 2025 року не просто наздогнали, а перевершили довоєнний рівень. Загальноукраїнська статистика містить дані по покупках, зокрема, в Краматорську та Слов’янську, Сумах, Дніпрі, Павлограді, Харкові, Запоріжжі, Кривому Розі, де продовжує працювати ритейлер.

Дані по категоріям товарів за 3 роки
За даними ROZETKA, товари для дачі, саду й городу на початку повномасштабного вторгнення були з показником мінус 72% у порівнянні з 2021 роком. Зростання почалося вже за рік і у 2024-му українці купили на 50% більше таких товарів, ніж у 2021-му.
«Щомісяця на ROZETKA маємо понад 43 мільйони відвідувань. Ми можемо розповідати про настрої українців краще за опитування. Зараз ми бачимо, що люди призвичаїлися жити життя під час великої війни. Вони турбуються про свій сад та землю. Що може ще краще свідчити про віру в майбутнє? У лідерах продажів також товари для дому, які купують на 25% більше, ніж у 2021 році. А рекордсменом серед категорій стала декоративна косметика: її купують на 110% більше, у порівнянні з 2021. Свого часу червона помада стала символом стійкості жінок під час Другої світової. Сьогодні — те саме. І в цій українській життєствердності ми бачимо також дуже багато надії», — зазначив співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін.
Нагадаємо, у червні 2025 року ROZETKA виповнюється 20 років. Компанію заснували у 2005 році Владислав та Ірина Чечоткіни. Сьогодні найбільший онлайн-ритейлер України має 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі, власний сервіс доставлення і платіжний сервіс ROZETKA Pay.