Засновниця агенції Наталя Холод та Head of PR Марія Богатікова стали запрошеними спікерками на PRCA International Summit 2023 у Лондоні — глобальній події від PRCA, найбільшої професійної асоціації піарників та комунікаційників у світі, в яку входить понад 35 000 спеціалістів з усього світу. Виступ «ВАРТО» став довгоочікуваною та завершальною подією саміту.
Спікери агенції у своєму виступі «Стійкість під час кризи: 5 уроків виживання від української PR-агенції» поділилися актуальними порадами для стійкості бізнесу та агенцій на порозі великих глобальних криз. На прикладі власного досвіду розповіли про рішення, які допомогли агенції не зупиняти роботу ні на день під час війни, а також гнучко реагувати на всі подальші виклики. У фіналі виступу «ВАРТО» вразили колег актуальним кейсом — розробкою та впровадженням інноваційного чатбота-консультанта з інтеграцією ШІ, та PR-стратегією його популяризації, які агенція зараз впроваджує для міжнародної корпорації.
— Наша місія як українських піарників та українського бізнесу — бути проактивними. Після виступу до нас підійшли британські колеги, які високо оцінили інноваційність наших рішень і зацікавилися можливістю співпраці з нами для реалізації спільних проєктів. Світ швидко змінюється, але ми показали, що попри війну Україна в цілому та наша агенція в чесності продовжує швидко реагувати на нові тренди та впроваджувати найбільш ефективні рішення, — розповіла Наталя Холод, CEO та засновниця агенції комунікацій «ВАРТО».
Щорічно PRCA International Summit збирає PR-професіоналів з усього світу для обговорення змін та нових тенденцій в комунікаційній практиці. Саміт проводили онлайн та офлайн у Лондоні, і в коментарях до виступу команди «ВАРТО» — слова захоплення та підтримки.
— Безперечно, війна в Україні впливає на глобальні зміни у світі — і на глобальні зміни у PR-галузі. Сьогодні ми говоримо про виклики — і розуміємо, що колеги з України переживають чи не найбільший з усіх можливих. Ми бачимо новини про події в Україні у ЗМІ, але почути про досвід з перших вуст — дуже цінно та важливо для нас, і наша пряма можливість підтримати українських колег, — поділилася Майя Павінська Сімс, associate editor видання PRovoke та ведуча саміту.
Найобговорюванішим трендом цього року став штучний інтелект та використання ШІ-інструментів в роботі піарників, а також — стійкість та адаптивність до змін.
— Нас не вперше запрошують виступити на міжнародній події — після презентації минулого разу колеги з Європи сказали, що «українці руйнують шаблони і розширюють кордони можливостей», і ми вирішили продовжувати вражати. У виступі розповідаємо про власний досвід роботи в умовах воєнних реалій без прикрас розповідаємо про стійкість українських компаній.. Доводимо, що українці — нація титанів, а наші профі — круті, стійкі та креативні партнери навіть в умовах кризи. Запрошуємо колег з усього світу співпрацювати разом — і отримуємо дуже позитивний відгук на цей заклик, — додала Наталя Холод.
Довідка:
Агенція комунікацій «ВАРТО» — українська агенція стратегічних та маркетингових комунікацій, заснована у 2005 році. Агенція надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки комунікаційних та SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій для середнього та великого бізнесу. Флагманський продукт агенції — розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження. Від початку своєї діяльності з 2005 року команда «ВАРТО» реалізувала понад 1450 проєктів, отримала золото та срібло Effie Awards Ukraine 2019, стала фіналістом SABRE Awards 2020 та фіналістом Effie Europe Awards 2022.
PRCA (Public Relations and Communications Association) є найбільшою у світі професійною PR-організацією, що представляє понад 35 000 PR-професіоналів у 82 країнах світу. Організація має офіси в Лондоні, Гонконзі, Дубаї, Сінгапурі та Буенос-Айресі. Місія PRCA — створити більш професійну, етичну та процвітаючу індустрію PR.