Агенція комунікацій «ВАРТО» стала першою українською агенцією, запрошеною виступити на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN в Європі. Спікерами на заході стали Наталя Холод, CEO та засновниця «ВАРТО», та Марія Богатікова, Head of PR.
— Кожен українець за кордоном сьогодні має бути амбасадором України. Тож в основу нашої презентації заклали те, чим пишаємося найбільше: наша культура та наша природа, наші цінності й наша давня історія, наш бізнес, який задає високу планку швидкості, якості та сервісу, — поділилася Наталя Холод. — Майже кожен з присутніх — представники 12 різних європейських країн, — після виступу підійшов окремо подякувати за презентацію України. Європейці з захопленням відкривають нас як державу, як націю, як професіоналів. Дуже хочуть після Перемоги приїхати, побачити на власні очі.
У своєму виступі команда «ВАРТО» також розповіла і про уроки антикризових комунікацій, отримані за рік великої війни.
— Сьогодні наша агенція поставила собі за мету стати PR-провайдером для українського бізнесу по виходу на європейський ринок. А європейським компаніям — надавати комплексну підтримку по просуванню брендів в Україні, — розповіла Марія Богатікова. — Протягом минулого року ми активно працювали в обох напрямках — і сьогодні готуємо потужні колаборації з європейськими та американськими колегами. Ми вийшли до колег з закликом: ми готові об’єднуватися з європейськими агенціями для реалізації мультинаціональних кампаній — ми відкриті, let’s do it together! Адже в нас? агенцій, крім англійської, є щонайменше ще одна спільна мова — мова маркетингу і піар.
Виступ агенції «ВАРТО» з темою «Anticrisis insights from Ukraine» став головною подією в межах першого дня конференції. Як відреагували на виступ європейські колеги?
Марк ван Бакель, координатор AMIN у Європі:
«Досвід, який сьогодні переживають українці та український бізнес — унікальний. Ваша презентація одночасно жахає і захоплює. Те, в чому ми точно затвердилися — Україна своїм прикладом надихає та показує: ви не тільки найбільша країна в Європі, але й країна з найбільшим серцем у світі. І для нашої асоціації ваша присутність сьогодні тут — величезна гордість і можливість показати нашу беззаперечну підтримку, на яку ви завжди можете розраховувати».
Кевін Флінн, Президент агенції Caldwell VanRiper і асоціації AMIN Worldwide:
«У США ми дуже сильно відчуваємо, як війна в Україні впливає на зміни в усьому світі. Навіть попри те, що ці події наче далеко — їх не вийде оминути увагою чи забути. Неможливо уявити масштаб цього впливу, але те, як стійко та впевнено ви переживаєте цю кризу, і як ви реагуєте на все із жартами, і як ви не зупиняєтеся… У мене нема слів, це дуже сильно!»
Ханс вам Єремен, Президент AMIN EMEA:
«Сьогодні весь світ намагається познайомитися з вашою країною та культурою дуже глибоко, зрозуміти секрет цієї разючої стійкості та бойового духу. Особисто мені було дуже цікаво почути про те, як ви знаходити сили для того, щоб агенція продовжувала працювати в умовах війни, реалізовувала якісь нові проєкти, знаходила нових клієнтів… Це здається неможливим, але українці, як я зрозумів, люблять руйнувати шаблони».