Тепер усі повідомлення від брендів у Viber будуть доступні в окремій папці в списку чатів. За допомогою комерційного акаунту користувачам буде зручніше знаходити бренди та взаємодіяти з ними.
Rakuten Viber анонсує нові функції: бізнес-чати та комерційний акаунт для брендів. Тепер повідомлення від офіційних брендів надходитимуть в окрему папку “бізнес-чати” в загальному списку чатів – так з ними буде зручніше взаємодіяти. Завдяки новому комерційному акаунту для брендів люди зможуть знаходити розширену інформацію про компанії просто в застосунку.
Бізнес-чати мають спростити організацію та пошук повідомлень: сповіщення від банку, підтвердження замовлення від служби доставки, спеціальна пропозиція від магазину тепер не плутатимуться з особистими чатами. За результатами опитування Viber в Україні у 2023 році, 67,7% користувачів відзначили нову функцію як зручний спосіб отримувати повідомлення від брендів.
Функція бізнес-чатів у Viber стане доступна для всіх користувачів з версією 18.0 та вище протягом доби. Всі нинішні чати з брендами будуть перенесені в папку бізнес-чатів, а нові повідомлення потраплятимуть туди за замовчуванням. З цією функцією можна:
- закріпити бесіду певного бренду у верхній частині Business Inbox;
- перемістити будь-який бренд із теки Business Inbox на головний екран чатів;
- закріпити будь-яку ділову розмову у верхній частині головного екрана чатів.
Разом з бізнес-чатами у Viber запускається інше оновлення – комерційний акаунт (профіль) бренду. Він являтиме собою мінісайт компанії в застосунку. Користувачі зможуть знайти додаткову інформацію про бренд, написати компанії та отримати відповідь, якщо така функція була активована бізнесом.
Комерційний акаунт міститиме всю інформацію про компанію, послуги і чат з нею у Viber в єдиному профілі. Завдяки цій функції з’являються такі можливості:
- користувачі зможуть шукати компанії, з якими вони раніше не спілкувалися, ввівши назву компанії в головну панель пошуку Viber;
- при перегляді профілю компанії люди побачать назву бренду, логотип, значок підтвердження (“блакитну пташку”), опис, контактну інформацію та канали зв’язку, доступні у Viber. Компанії зможуть перенаправляти користувачів з одного облікового запису на інший для підвищення впізнаваності конкретного бренду;
- компанії зможуть додати до трьох адрес, вебсайт, номер телефону та опис до 1000 символів, щоби користувачі мали змогу знайти потрібну інформацію.
Завдяки бізнес-чатам та комерційним обліковим записам у Viber взаємодіяти з брендами стане безпечніше. Усі бізнес-повідомлення від перевірених брендів за замовчуванням надходитимуть у папку бізнес-чатів, яка буде недоступна для приватних облікових записів, що намагаються видавати себе за компанії.
Комерційні акаунти будуть створені для нинішніх профілів брендів, які вже відправляють бізнес-повідомлення у Viber. Ці профілі пройшли процедуру перевірки та отримали «блакитну пташку» у Viber – доповнення, що допомагає користувачам ідентифікувати перевірені бренди. Усі бренди, які хочуть створити комерційний обліковий запис у застосунку, можуть зробити це через партнерів Viber за допомогою процедури перевірки для бізнес-акаунтів.
«Це оновлення є наступним кроком Viber до супераппу, єдиного зручного “вікна” для спілкування та взаємодії людей з брендами. Бізнес-чати та комерційні облікові записи стануть основою для запуску наступних корисних функцій для користувачів та для брендів, які хочуть взаємодіяти зі своєю аудиторією», — говорить Офір Еял, генеральний директор Rakuten Viber.
Viber продовжить розширювати функції комерційних акаунтів брендів після запуску. У майбутньому в програмі з’явиться більше каналів зв’язку з брендами, більше послуг в одному обліковому записі для брендів, можливість телефонувати в компанії тощо.