NGN.agency веде постійне спостереження за світом диджиталу.
Тож агенція ділиться з вами неочікуваними оновленнями за листопад. Зберігайте та читайте.
Foursquare
Foursquare (пам’ятаєте такий додаток?) представив Marsbot – аудіогід для піших прогулянок, який буде вам «нашіптувати» рекомендації і забавні факти про місця, де ви знаходитесь. Опцію обіцяють зробити доступною по всьому світу. Це також може стати крутим рекламним інструментом.
Instagram додає новий окремий розділ з монетизацією.
Можна буде заробляти на своїх відео на IGTV. Instagram прийняв курс на активне «обілення» ринку блогерів на своїй плафторми. Нещодавно вони офіційно оголосили, що за приховану, неявну, «нативну» рекламу блогерів – в тому числі і в СНД – будуть офіційно карати.
У stories для деяких користувачів з’явилися ефекти анімації – різні для кожного шрифту. Тут головне, не перестаратися з ефектами, щоб ваші stories не виглядали нечитабельно. Всього в міру.
Також, Інстаграм запустив новий формат «Гайди». Це можливість зібрати всі лонгріди по темах. Дуже зручно та робить Інстаграм більш структурованим, що полегшує пошук інформації.
Tik Tok
В Tik Tok скоро можна буде перемикатися між трьома розділами – «Підписик», «Рекомендації» та «Вчимося». В останньому розділі з’являться інформаційні та навчальні ролики з мистецтва, кулінарії та інших тем. Раніше TikTok вже писав, що прагне збільшити кількість освітнього контенту, щоб розбавити танцювальні та музичні відео. Під час пандемії у користувачів змінилися переваги, з’явився запит на DIY і освітній контент.