Дослідження Brand Compass від Publicis Groupe Ukraine виявило, які торгові марки завоювали найбільшу довіру та симпатію в нашій країні. Серед переліку є, як українські бренди, так і міжнародні.
Безумовними фаворитами стали солодощі. Власне, Raffaello та Milka. У першій п’ятірці також Pepsi, Coca-Cola і Samsung.
Brand Compass створено, щоб бізнеси змогли швидко знайти відповіді на питання: яка кількість людей знає їх бренд та марки конкурентів? Чи дізнатись, яка частка аудиторії купує їхній продукт або просто розглядає для покупки найближчим часом?
Крім того, є можливість проаналізувати профіль потрібної аудиторії за віком, статтю, особливостями поведінки та споживання медіаканалів — будь-то лоялісти бренду чи просто споживачі якоїсь категорії.
Дослідження також відповідає на питання: які бренди співпадають з ціннісними орієнтирами українців, яким брендам вони довіряють найбільше, а також які бренди, на їх думку є соціально відповідальними.
Brand compass — комплексне міжнародне дослідження глобального офісу Publicis Groupe Ukraine у кооперації з GWI, проведене у 2024 році у 42 країнах світу, включаючи Україну. Воно оцінює, яким брендам та категоріям надають перевагу споживачі в різних країнах. Дослідження також оцінює вплив медіаканалів на аудиторії користувачів у кожній з категорій. В Україні у ньому взяло участь 1000 респондентів віком 16-64 роки — це якісна вибірка, яка репрезентує все населення країни (крім тимчасово окупованих територій).
Publicis Groupe Ukraine — найбільш креативна рекламно-комунікаційна група в Україні*. До складу групи входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom та Zenith.
*за результатами рейтингів ВРК