Український застосунок Headway, створений однойменною EdTech компанією, став найбільш завантажуваним у США та Великій Британії в категорії «Освіта», випередивши провідний застосунок для вивчення іноземних мов — Duolingo.
На початку січня 2025 року Headway обійшов Duolingo, найпопулярнішу платформу з вивчення мов, здобувши перше місце серед освітніх застосунків в американському та британському App Store. У 2024 році в App Store були доступні понад 1,5 млн додатків, серед яких понад 140 тисяч — освітні застосунки, що свідчить про високу конкуренцію у цій категорії.
З першого дня запуску Headway — це глобальний продукт з українським серцем, адже саме наша команда робить його таким, яким він є,
— каже Антон Павловський, СЕО та засновник Headway.
У 2024 році додаток Headway 30 разів потрапляв до топ-3 рекомендованих застосунків на вкладці «Сьогодні» у 10 країнах.
Також минулого року продукти компанії Headway неодноразово отримували App of the Day — рекомендація від команди Apple одного застосунку серед усіх, що представлені в App Store певної країни. Додаток Headway був обраний «Застосунком дня» 14 разів у 7 країнах, Impulse — 42 рази у 25 країнах, а Nibble — у 50 країнах.