Учора в Лондоні відбулася церемонія нагородження премії SABRE Awards EMEA 2020, що відзначає найкращі світові проєкти у сфері комунікацій. Проєкт Ukraine WOW, створений Gres Todorchuk для «Укрзалізниці», переміг в номінації «Державні агенції та інституції».
Інтерактивна виставка Ukraine WOW зібрала рекордну кількість відвідувачів в історії незалежної України — понад 335 000 осіб. Охоплення аудиторії проєкту склало понад 100 000 000 контактів.
«Проєкт Ukraine WOW — приклад того, як компанії можуть змінювати свою комунікацію і впливати на ставлення до себе завдяки нетрадиційному підходу до просування. Ukraine Wow задумувався як виставка до Дня залізничника, яка мала замінити традиційні закриті івенти з концертами та святкуваннями, що спричиняли бурхливе обговорення в соціальних мережах. Але зрештою проєкт перетворився на дещо більше і дав нашому клієнту значно більше, ніж позитивні відгуки у День залізничника.
Ми пишаємося результатами Ukraine WOW, адже згідно з опитуванням понад трьох тисяч відвідувачів, яке ми проводили на локації, 68,7% дізналися про Україну більше, ніж на уроках історії, 84,6% вирішили більше подорожувати країною і 64,6% змінили на краще своє ставлення до «Укрзалізниці», — ділиться керівниця проєкту Ukraine WOW Ярослава Гресь.
Ukraine WOW — присвята Україні, стала справжнім лавмарком, була двічі пролонгована і закрилася тільки із введенням карантину. Проте розглядається можливість її поновлення.
Цього року фіналістами SABRE Awards EMEA 2020 стали також проєкти “Beyond Your Wildest Dreams” для Kernel від агенції Mainstream, “Kyiv Wine 2019” для Goodwine від агенції Public Kitchen, “Philips OneBlade” від Be—it Agency для Philips, “M-Word” для UNICEF Ukraine від Be—it Health & Social Impact, 1+1 media з проєктом «Забути про вік», #ІЯпройдутест від агенції «ВАРТО» для «Добробуту». Ukraine WOW став єдиним переможцем.