Минулого тижня, 6 та 7 жовтня, професіонали в галузі управління, інформаційних технологій, кібербезпеки, фінансів, маркетингу, розвитку бізнесу та електронної комерції зустрілися на RIGA COMM 2022, щоб дізнатися про останні тенденції у бізнес-технологіях. Цьогоріч подія зібрала п’ять сцен, 10 конференцій та 148 спікерів – рекордну для заходу кількість.
Протягом двох днів експерти з різних країн обговорювали платіжні рішення останнього покоління для рекламних кампаній, найновіші інструменти цифрового маркетингу й можливості, які вони пропонують. А також розумні технології для розвитку компаній та підвищення ефективності людських ресурсів.
Поряд із конференціями проходила виставка, на якій 90 компаній із 15 країн представили свої технологічні рішення та передові функції для бізнес-технологій. За підтримки Міністерства закордонних справ України «Торговий Дім України» спільно з «Європейською асоціацією програмної інженерії» EASE представили на виставці українську IT-галузь.
Владислав Савченко, Президент Асоціації EASE розповідає, що питань щодо концепту стенда не виникало:
– Україна була і залишається головною технологічною країною Європи. Й під час війни нічого не змінилося: ми продовжуємо покращувати та впроваджувати свої софт та хард розробки у світову екосистему. Спеціально для виставки розробили друковані та цифрові промоматеріали про українське IT та запросили до участі своїх партнерів із технологічними розробками.
Владислав додає, що частиною місії Асоціації з самого спочатку було і є просування IT-бренду України у світову спільноту, і це завдання планомірно виконується:
– Riga Comm – знакова подія в IT-індустрії країн Балтії. Тому ми із задоволенням скористалися шансом завоювати нову якісну увагу для ринку та залучити нових клієнтів та партнерів для резидентів Асоціації EASE.
На національному стенді Україна продемонструвала найпотужніші розробки вітчизняних компаній:
- проєкт від AgTech-стартапу FarmFleet, який допомагає структурувати ринок аутсорсингових послуг у сільському господарстві;
- жалюзі з сонячними елементами від стартапу SolarGaps;
- HD-камери для домашніх тварин від Petcube;
- монументальний 3D-мапінг на Батьківщину-Мати від Magic Innovations;
- VR-контент для навчальних закладів та промислових підприємств від Kampov Technology.
Пишаємося тим, що Україна навіть у складні часи продовжує бути частиною сучасного бізнес майбутнього та розповідати про свої інноваційні послуги та продукти всьому світові.