twid став marketing&tech агенцією та запускає новий напрямок роботи, орієнтований на військовий маркетинг. Цей крок є частиною масштабного ребрендингу компанії.
Впродовж 11 років діяльності twid були відомі як креативна студія, що спеціалізується насамперед на дизайні. Проте команда постійно розширювала експертизу: від створення відеороликів до розробки бренд-стратегій. Сьогодні twid надає комплексні маркетингові послуги, які охоплюють дизайн, комунікаційний, стратегічний та продуктовий напрямки. Команда зосереджена на підборі рішень, що враховують специфіку технологічних продуктів та бізнесів – в їх портфоліо вже понад 100 проєктів з клієнтами з tech індустрії.
Візія розвитку агенції передбачає подальше розширення лінійки в бік маркетингових сервісів та фокус на співпрацю з технологічними компаніями. Саме тому з’явилася необхідність заявити про оновлення. У рамках ребредингу marketing&tech агенція twid оновлює власну комунікацію, розширює список сервісів та додає новий напрям роботи – військовий маркетинг.
Для цього агенція адаптує під специфіку військової сфери існуючі сервіси – розробку бренд-стратегій, брендинг та інші, та пропонує декілька нових: PR, GR (налагодження відносин із державними замовниками та інвесторами) та продуктовий дизайн.
“Військова індустрія розвивається найшвидше. І, очевидно, ця індустрія зараз найважливіша в Україні. Тому ми в twid хочемо використати наш досвід і знання, щоб за рахунок маркетингу та стратегії посилити військові компанії, бойові підрозділи та волонтерів” – пояснює керуючий партнер агенції Саша Алимов.
Співпраця з бойовими підрозділами та оборонно-технічними компаніями вже активно реалізовується. Серед успішних кейсів агенції можна відзначити співпрацю з miltech-фондом та акселератором D3, кіберполігоном Unit Range, батальйоном “Вовки Да Вінчі” та ротою “Гонор”.