Для аналізу конкурентів існує багато інструментів, які дозволяють збирати інформацію та ефективно її обробляти. Розповідаємо про платформи з інтеграцією ШІ, з допомогою яких ви дізнаєтесь про конкурентів все до дрібниць.
Brandwatch
Інструмент відстежує інформацію в соціальних медіа. Ви отримаєте аналіз блогів, сторінок в соціальних мережах, новин. Використовувати його можна для відстежування дій конкурентів, власної репутації, поведінки клієнтів. Платформа має безліч корисних функцій для маркетологів та бізнесменів.
Можливості платформи
- Моніторинг соціальних медіа. Brandwatch відстежує згадки бренду, продуктів, конкурентів та ключових тем у СМІ, блогах, на форумах, сайтах та інших онлайн-джерелах.
- Аналітика та аналіз ефективності. Платформа надає інструменти для аналізу даних та вимірювання ефективності маркетингових кампаній, моніторингу трендів, оцінки реакції аудиторії та багато іншого.
- Пошук впливових осіб. Brandwatch шукає впливових осіб та думки лідерів думок у вашій галузі чи сфері діяльності. Це допоможе знайти людей для нетворкінгу та співпраці.
- Підготовка маркетингових звітів. Brandwatch має можливості для візуалізації даних та підготовки звітів. Це допомагає робити інформативні презентації та звіти про готову роботу.
- Моніторинг конкурентів. Платформа збирає інформацію про конкурентів, їхні стратегії та результати. Ви побачите їх слабкі та сильні сторони, допрацюєте свою стратегію просування.
Для кого платформа?
Найбільше користі від використання платформи отримають маркетологи та компанії, які хочуть бути в курсі останніх трендів галузі та швидко розвиваються.
Недоліки сервісу
Складна навігація, відсутність української мови інтерфейсу, необхідність програмного забезпечення. Підприємцям з невеликим обсягом робіт, краще використовувати інші інструменти.
SimilarWeb
Платформа інтегрована з ШІ, дозволяє отримати чітке уявлення, про стан галузі. Диджитал-спеціалісти використовують сервіс для покращення показників своєї роботи та аналізу конкурентів.
Можливості програми
- Аналіз трафіку. SimilarWeb дозволяє вам отримувати дані про трафік будь-якого веб-сайту, включаючи кількість відвідувачів, джерела, популярність сторінок, показники взаємодії та багато іншого.
- Оцінка конкурентної активності. Ви можете порівнювати трафік свого сайту з конкурентами та аналізувати їхні стратегії маркетингу та привертання аудиторії.
- Ключові слова. SimilarWeb надає дані про ключові слова, які привертають трафік на веб-сайт, а також показники органічного та платного пошуку.
- Моніторинг веб-присутності. Ви можете відстежувати активність на соціальних медіа, рейтинги веб-сайтів, демографічні дані відвідувачів та інші показники.
- Аналіз трендів. Сервіс аналізує популярний контент на сайтах, та допомагає скласти контент-план.
- Планування стратегій маркетингу. На основі отриманих даних ви можете розробляти та вдосконалювати стратегії маркетингу, виявляти можливості для росту та оптимізації діяльності в Інтернеті.
Для кого платформа?
Сервіс корисний для відстеження цільового ринку та поведінки споживачів. Він підвищить конверсію воронки продажів та ефективність інвестицій. Перевагою програми можна назвати безкоштовні розширення до браузера з простим та зрозумілим інтерфейсом.
Недоліки
Програма збирає велику кількість даних і ви отримаєте детальний звіт. На аналіз інформації та інтерпретацію результатів знадобиться час.
Crayon
Crayon збирає та аналізує 100 видів даних, використовуючи 7 млн. джерел. Це набагато більше чим можна зробити власними руками. Інформація збирається з усіх доступних джерел, включаючи форуми та мобільні додатки. Використання сервісу дозволить створити ефективну маркетингову стратегію для клієнтів.
Можливості програми
- Моніторинг. Програма відстежує зміни на сайтах конкурентів: нові продукти, ціни, акції. Ви будете знати про них все.
- Аналіз соціальних медіа. Збирається інформація про поведінку конкурентів в мережі та взаємодію споживачів з їх брендом та контентом.
- Можливість порівняти ціни та характеристики своїх продуктів з товаром конкурентів. Це дозволить покращити власну пропозицію через доопрацювання слабких сторін.
- Сигнал змін. Можна налаштувати сигнал, який сповіщатиме по зміни на сайті конкурентів та збиратиме дані.
- Аналітика маркетингу. Сервіс аналізує ефективність реклами, акцій, пропозицій. Це дозволяє вибирати ефективні інструменти для реклами бізнесу.
Для кого програма?
Програма підійде компаніям, які чітко знають список своїх конкурентів і не збираються його міняти. Якщо така потреба виникне за зміну даних треба доплачувати гроші, а сам процес зміни займає 21 день.
Недоліки
Програма має складний інтерфейс до якого треба звикнути. Зверніть увагу, що не всі новини та ідеї, які запропонує сервіс будуть актуальні для вас.
Klue
Klue програма використовує автоматичний сканер, який збирає інформацію про конкурентів та складає звіт у вигляді зручної інфографіки. Використовуючи ці дані можна багато зрозуміти про власну конкурентоспроможність та допрацювати слабкі сторони.
Можливості програми
- Моніторинг. Програма стежить за конкурентами та сповіщає про зміни на сайтах, нових товарах, послугах, акціях і т.д. вся інформація для аналітики збирається в одному місці.
- Збір інформації з соціальних медіа. Програма збирає інформацію про активність конкурентів в мережі, прес-релізи, відгуки та нові статті.
- Аналіз продуктів. Є можливість детального аналізу продуктів, цін та пропозицій конкурентів.
- Моніторинг трендів. Доступне відстеження трендів в галузі.
- Автоматизація. Можна налаштувати автоматичний збір даних, що допоможе оптимізувати робочий час.
- Налаштування сповіщень. Доступна можливість налаштувати звуковий сигнал на важливу подію конкурента.
Для кого програма?
Сервіс підійде для тих, хто використовує моніторинг конкурентів, як стратегію для просування. Програма інтегрується з Microsoft Teams та іншими інструментами, що дозволяє оптимізувати роботу.
Недоліки
Klue працює на базі ШІ, який ще продовжує розвиватися, можуть бути неточності в отриманих даних. Інформація потребує перевірки.
Kompyte
Kompyte збирає та аналізує дані, готує детальні звіти про діяльність конкурентів. Сервіс інтегрується з багатьма інструментами, що дозволить поліпшити роботу з підготовки маркетингових стратегій.
Можливості програми
- Моніторинг конкурентів. Відстеження змін на сайтах, в продукції, акціях і т.д.
- Аналіз стратегій. Програма може аналізувати стратегії конкурентів та робити детальні звіти, які потім можна використовувати для роботи над власними слабкими сторонами.
- Відстежування активності в медіа. Програма дозволить побачити де публікуються конкуренти, що вони пишуть, як реагують клієнти на публікації.
- Новини про тренди. Ви будете мати свіжу інформацію про тренди в своїй галузі.
- Автоматизація. Збір інформації можна налаштувати автоматично.
Для кого програма?
Сервіс підходить компаніям, які хочуть витрачати менше часу на аналіз та збір даних. Додаткова перевага – можливість міняти список конкурентів безкоштовно.
Недоліки
Програма не завжди охоплює дані про конкурентів, які мають невеликий бізнес. Треба перевіряти дані самостійно, та вносити актуальну інформацію.
Висновки
Вибір програми для моніторингу конкурентів та оптимізації роботи маркетологів залежить від цілей компанії, її амбіцій та поточних завдань. Комбінуйте різні інструменти, використовуйте демо-версії, щоб побачити функціонал сервісів. Залишайте тільки те, що працює найкраще.