Копірайтинг — конкурента сфера, адже, здавалося б, писати вміють усі. Це, мабуть, одна з основних причин, чому копірайтерів багато. Цей вид діяльності приваблює своєю простотою, оскільки, щоб почати, не потрібно здобувати нові навички. Достатньо добре писати і уміти придумовувати про що писати.
Але це зовсім не так.
Копірайтинг — важка креативна сфера, обмежена технічними завданнями на написання текстів. Хто регулярно працює у сфері, знає, що креативу і вміння писати тут недостатньо.
А щоб залишатись конкурентноспроможним необхідно постійно вдосконалювати власні навички і покращувати майстерство слова.
Один із кращих способів навчитись чомусь новому — книги. У них багато цінної інформації щодо створення рекламних текстів, комерційних пропозицій, сторітелінгу, описаних гуру своєї справи.
Редакція сайту про книги Readmodo проаналізувала, що сьогодні пропонує український книжковий ринок, та підготувала добірку найкращих книг для копірайтерів.
«Пиши, скорочуй: як створити дієвий текст»
Максим Ільяхов, Людмила Саричева
Це перша книга, яка повинна бути в колекції копірайтера. Її автори розповідають, як правильно створювати інформаційні та рекламні тексти. Вони вчать копірайтерів викладати думки лаконічно і без зайвої води. Максим Ільяхов і Людмила Саричева діляться секретами написання сильних текстів, що мотивують людей до здійснення цільових дій: покупка, замовлення послуги, запис на майстер-клас. Головні тези та правила підтверджуються цікавими прикладами. Інформація надається в зрозумілому вигляді. Тому читачі легко засвоюють матеріал та надалі застосовують його на практиці.
«Текст-пекс-шмекс. Магія переконливих текстів»
Вільям Зінсер
Це унікальна книга, написана професором Єльського університету. У ній представлені практичні рекомендації по створенню яскравих і переконливих текстів. Хай вас не вводить в оману заголовок книги. Українською він звучить дещо несерйозно, але оригінальна назва книги — «On Writing Well: the Classic Guide to Writing Nonfiction». Це справжня знахідка для всіх, кому цікавий копірайтинг і хто хоче вдосконалити вміння. Автор ділиться безцінним досвідом та вчить читачів всьому, що необхідно в роботі. Після прочитання книги з копірайтингу новачки і професіонали піднімаються на кілька сходинок вище в своєму розвитку. Вони знають, в чому полягають секрети використання ефективних інструментів при написанні текстів.
«Сторітелінг для очей, вух і серця»
Марк Лівін
На третьому місці в рейтингу кращих книг для копірайтера знаходиться це видання. Марк Лівін переконаний в тому, що про будь-які події можна розповісти у вигляді цікавих історій. Тому книга присвячена саме сторітелінгу. Автор розповідає про те, що кожен бажаючий може навчитися писати романи, тексти для продажу товарів, статті про переваги будь-яких послуг. Головне, вміти емоційно зацікавлювати і переконувати цільову аудиторію. Для цього потрібно бачити і чути історії, добре їх розуміти та інтерпретувати в своїй голові. Тоді все точно вийде!
«Українська легко!»
Наталія Климченко
Наталія Климченко досконально володіє українською мовою і ділиться своїми знаннями з читачами. Для кращого засвоєння матеріалу в книзі представлено багато наочних ілюстрацій, доповнених прикладами вживання слів і чіткими правилами. Читачі дізнаються максимум корисної інформації та вчаться застосовувати нові знання на практиці. Ви також можете вдосконалити українську мову, позбутися русизмів та суржика. Мабуть, одна з найважливіших книжок для копірайтера, тому що досконале володіння мовою — це основа успіху.
«В очікуванні копірайтера»
Стаська Падалка
Ця чудова книга корисна і новачкам, і практикуючим копірайтерам. Авторка ділиться порадами для створення рекламних текстів і які інструменти найкраще підходять для підвищення продажів. У книзі представлено багато креативних прикладів, термінів і рекомендацій. Читачі вчаться придумувати влучні заголовки і створювати контент, що сприяє розвитку бізнесу та отриманню прибутку. Книга написана у вигляді п’єси. У ній цікава кожна фраза і кожне слово. Матеріал поданий в незвичайному форматі. Тому книга легко читається та захоплює своїм сюжетом.
«Нейрокопірайтинг»
Денис Каплунов
Це книга відомого копірайтера, який зробив величезний внесок у розвиток ринку контенту. У ній автор вчить читачів писати переконливі тексти, які дійсно продають. Він знає, як можна викликати інтерес у потенційних покупців і клієнтів. Денис Каплунов пропонує більше 100 ефективних інструментів, за допомогою яких привертається увага до продуктів або до послуг. З книги початківці і досвідчені копірайтери дізнаються, як можна комбінувати емоції і логіку. Вони ознайомлюються з прикладами та використовують знання на практиці.
Усі ці книги можуть стати чудовим початком вашої подорожі до кращих навичок копірайтингу. Але головне пам’ятати, що книга сама по собі нічого вам не дасть. Важливо не просто її прочитати, а застосовувати прочитане на практиці. Читайте повільно, дайте собі час експериментувати з запропонованими техніками у роботі. Тільки так можна дійсно покращити якість своєї роботи.