Більшість українців (51%) отримують новини з інтернет-медіа. За даними опитування USAID-Internews “Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа”, 19% респондентів довіряють пресі, 22% – радіо, а 49% – загальнонаціональним каналам.
Як свідчить дослідження PRNEWS.IO щодо трафіку українських онлайн-ЗМІ за 6 місяців поточного року, ТОП-20 новинних сайтів очолив РБК-Україна – 213 млн. переглядів.
До п’ятірки лідерів увійшли Strana.ua – 201 млн., КорреспонденТ.net – 198 млн., Обозреватель – 184 млн. та ТСН.ua – 154 млн. візитів користувачів.
“Популярність деяких новинних сайтів (КорреспонденТ.net, Strana.ua, РБК-Україна, Новое время та ін.) цієї весни збільшилася майже вдвічі, що істотно змінило ландшафт трафіку за півріччя. Причиною цього стало запровадження карантину в Україні, режим самоізоляції і нагальна потреба українців в актуальному контенті щодо поширення COVID-2019, протиепідемічних заходів та економічної ситуації в країні”, – прокоментував він.
При цьому відвідуваність інформаційних сайтів в травні-червні істотно знизилася. На це вплинули послаблення карантинних заходів і фактор сезонності, коли інтернет-користувачі менше часу проводять за новинним серфінгом.
* У дослідженні, що базується на даних аналітики SimilarWeb, брали участь майданчика відповідної тематики з каталогу PRNEWS.IO.