Тік Тік – додаток для завантаження коротких відеороликів стрімко набирає популярність, розширює свою аудиторію і не має конкурентів. Але все змінилося.
У Тік Тік з’явився конкурент?
YouTube запускає конкурента TikTok в США – YouTube Shorts. Функція дозволяє записати, редагувати і публікувати відеоролики до 60 секунд і менше з можливістю додати популярну музику, для цього YouTube має угоди з більш ніж 250 видавцями і лейблами, такими як на Universal Music Group, Believe, Sony Music Entertainment, OneRPM і іншими, на використання в продукті Shorts.
Спочатку YouTube Shorts проходив останні декілька місяців бета-тестування в Індії, де з початку запуску щодня проглядається 6,5 мільярдами по всьому світу.
Минулорічна заборона на Тік Тік в США допомогла просунути інші додатки для коротких відеороликів. YouTube не перші, що зробили подобу Тік Тік, Snapchat і Instagram створили Spotlight і Reels.
Процес зйомки і завантаження відео для Shorts нагадує TikTok, навіть інтерфейси дуже схожі. Є доступ до інструментів для редагування ролика: управління швидкості, таймер відліку, синхронізація тексту, ефекти для зв’язки декількох роликів, функції налаштування кольорів, фільтри. Також прописати хештеги для пошуку відео, додати звуки або фонову музику. Також користувачі зможуть гортати стрічку з рекомендованими відеороликами, підписатися на вподобаних авторів. І якщо простих користувачів цікавлять кумедні відео, то бізнес зацікавлений в рекламних майданчиках. В YouTube Shorts немає монетизації і можливості показу реклами. І хоч реклама Тік ток в Україні поки не радує. Незважаючи на те, що доступ до рекламного кабінету завдяки кільком хитрощам отримати можна, умови налаштування реклами в Tik Tok досить жорсткі навіть для середнього бізнесу. Мінімальний денний бюджет повинен становити не менше 66 $. Але навіть з огляду на такі умови для бізнесу Tik Tok цікавіше.
Shorts ще вважається бета-версією, вивчаються відгуки користувачів, з часом планує доповнювати новими функціями, і з часом YouTube вважає, що в довгостроковій перспективі Shorts буде відрізнятися від інших на ринку завдяки підключенню до більшої платформи YouTube.
На даний момент YouTube Shorts можна спостерігати на головній сторінці, а незабаром буде можливість завантажити мобільний додаток Shorts від YouTube.
Користувачам, що проживають не в Індії та США, інструменти для створення відеороликів поки недоступні, але можливо додавати вже готове відео без змін.