Eurotrips, європейський туроператор для молодих мандрівників, залучив €260 000 в рамках інвестиційного раунду. Day8, туристичний холдинг, став lead-інвестором у цьому раунді фінансування.
Day 8 створює туристичні проєкти з 2006 року. До холдингу входять Yacht Week, Ski Week та Quarter Deck. Кошти будуть використані для виходу Eurotrips на нові ринки Австралії та США, посилення маркетингових зусиль та зміцнення команди, щоб забезпечити надання виняткових туристичних вражень.
Туроператор Eurotrips пропонує готові розроблені маршрути, які поєднують подорожі культурними пам’ятками міст Європи з нетиповими молодіжними активностями. За свою 11-річну історію Eurotrips організував понад 1000 турів, проїхали разом з туристами понад 3 мільйони кілометрі та показали нові країни понад 70 000 мандрівникам. Понад 40% туристів здійснили свою першу подорож за кордон завдяки туроператору.
“За понад 11 років роботи в європейському туризмі наша команда зіткнулася з багатьма викликами. Однак нашою метою було представити свіжий погляд на традиційно консервативний туристичний ринок. І, отримавши цінний досвід та зростаючи, наша команда готова до подальшого розвитку за підтримки таких ключових партнерів, як Yacht Week. Це партнерство не тільки підтримує креативну стратегію Eurotrips, але й ставить компанію в сильну позицію для виходу на нові ринки. А також досягти нашої мети – бути провідною туристичною компанією для європейських напрямків, щоб забезпечити мандрівників враженнями від подорожей по всьому світу”, – прокоментував Дмитро Яремкович, СЕО та керуючий партнер групи компаній Eurotrips.
Eurotrips і Yacht Week стали лідерами у своїх галузях у своїх регіонах і вирішили об’єднати зусилля, щоб внести зміни в міжнародний ринок автобусних турів, де протягом 51 року не з’являлось нових компаній. Щоб допомогти мандрівникам комфортно провести час разом, компанія обмежує віковий діапазон до 20-30 років. Крім того, завдяки головному підходу Eurotrips “Less is More” (Менше – це більше), сервіс пропонує 10 ретельно спланованих маршрутів, позбавляючи туристів клопоту щодо відбору нескінченних варіантів пропозицій онлайн.
“Наше бачення Day 8 Experiences і The Yacht Week полягає в тому, щоб створювати надзвичайні враження, які дарують радість, розвивають повагу до нашої планети і надихають допитливих людей стати частиною нашої глобальної сім’ї. Ми прагнемо до того, щоб вони стали частиною цього простору. Інвестувати в Eurotrips – це безпрограшна ідея, а досвід, який приносить їхня команда, допоможе нам зарядитися енергією в цій сфері (або новій сфері) “, – додає Баррі Гіффорд, CEO Day 8.
Оскільки Eurotrips готується до запуску літнього сезону, перші тури розпочнуться наприкінці червня і включатимуть дев’ять європейських маршрутів. Ці подорожі триватимуть від 10 до 37 днів і охоплюватимуть від 4 до 14 країн за одну поїздку. Наголошуючи на комфорті, компанія гарантує розміщення подорожувальників в готелях, а не хостелах А співпраця з Yacht Week, Ski Week та музичними фестивалями відкриває додаткові можливості клієнтам компанії для досліджень і розваг.
Наразі команда Eurotrips налічує 22 спеціалістів, що працюють у бек-офісі, і ще 20 – у команді тур лідерів та фотографів. У команді Day 8 понад 40 осіб працюють у бек-офісі за підтримки понад 100+ членів івент команди , які працюють безпосередньо в турах.
Про Eurotrips:
Eurotrips заснована у 2013 році підприємцями Алексом Ільяшем та Володимиром Оляницьким, у 2018 році до проєкту долучився Дмитро Яремкович. Компанія зарекомендувала себе як постачальник подорожей, розроблених спеціально для вікової групи 18-35 років. Завдяки портфоліо з понад 1000 організованих турів, 11-річному досвіду та клієнтській базі, що перевищує 70000 мандрівників, Eurotrips став синонімом пригод, культурних досліджень та незабутніх спогадів. У кризові часи, наприклад, під час російсько-української війни, вони координували зусилля для евакуації 2000 людей зі сходу у безпечне місце.
Зберігаючи свою позицію лідера в галузі подорожей, Eurotrips має NPS (Net Promoter Score) на рівні 9,1, що відображає поточний рівень задоволеності клієнтів компанії за попередній рік.