Victoria’s Secret – один з провідних світових брендів жіночої нижньої білизни. Продукти Victoria’s Secret продаються більш ніж в 1600 магазинах по всьому світу. Кожна дівчина мріяла бути схожою на ангела Victoria’s Secret, а отримати від свого коханого красиву коробочку VS з нижньою білизною на 14 лютого чи 8 березня – межа жіночого щастя.
З моменту заснування компанії у 1977 році, VS значно розширилася і змінилася. Протягом багатьох років змінювався імідж, логотипи і сам бренд компанії.
Що сьогодні являє собою компанія і чому в 2021 рік Victoria’s Secret входить в абсолютно іншому статусі.
Як створювався бренд
Сьогодні ви можете зайти в будь-який універмаг і знайти безліч жіночої нижньої білизни самих різних стилів. Але так було не завжди. Не так давно люди не могли просто піти в свій місцевий торговий центр і знайти нижню білизну.
Це не стало реальністю, поки людина на ім’я Рой Реймонд не придумав цю ідею після спроби купити жіночу білизну в універмазі в середині 70-х років. Натхненням для створення бренду послужило те, що Реймонд ніяковів, коли купував нижню білизну для своєї дружини в торговому центрі. Раймонд і його дружина Гей розробили дизайн магазина в вікторіанському стилі. Зовнішній вигляд повинен був передати почуття класу і гідності, котре асоціюється з вікторіанською епохою і королевою, в честь якої він названий. Вони вибрали Victoria, щоб підкреслити історичну асоціацію, і Secret, щоб посилити відчуття близькості для покупців.
Victoria’s Secret пропонувала гарний одяг в обстановці, де чоловіки могли відчувати себе комфортно, купуючи подарунки для своїх дружин. Пара відкрила ще чотири магазини, оскільки за перший рік торгівлі компанія зібрала 500000 доларів. Був також каталог, з якого покупці могли придбати нижню білизну, не виходячи з дому, поштою.
На початку 80-х він продав свій бізнес компанії Brands Limited, що належить Леслі Х. Векснер. Векснер розширив асортимент бренду, зберігши краще. Крім нижньої білизни, сукні, піжами, духи, взуття та м’які іграшки також продавалися в магазинах.
Новий підхід до бренду
У 1983 році імідж і бренд VS були оновлені. Новий імідж бренду тепер був орієнтований на жінок. Оскільки купівельна спроможність жінок збільшувалася, у них з’явилося нове бажання відчувати себе гламурними і незалежними. Нова місія VS відображає ці нові соціальні цінності і те, що приваблює жінок. Їх новий брендинг і реклама були створені, щоб випромінювати розкіш, чарівність і заздрість.
Victoria’s Secret – яскравий приклад того, як стратегічний маркетинг і добре обізнана команда брендів можуть вплинути на продажі. Вони взяли той же продукт і замість того, щоб продавати його чоловікам, почали орієнтуватися на жінок. Цей стратегічний крок привів до значного зростання продажів і зробив Victoria’s Secret одним з десяти найвідоміших брендів в країні.
Як тільки вони перейшли на жіночий ринок, перед ними відкрилося безліч можливостей. Victoria’s Secret стала універсальним магазином для всіх жіночих потреб. Вони більше не були виключно магазином нижньої білизни, тепер вони пропонували повсякденну нижню білизну, одяг для сну, косметику, спорт, одяг, взуття, купальники та PINK (лінія, відповідна для дівчаток-підлітків). Якщо ви шукаєте що-небудь для сну або для пляжу, у Victoria’s Secret є все.
У світі представлені магазини Victoria’s Secret Beauty and Accessories (VSBA) площею близько 1000 квадратних футів. Ця невелика концепція, задумана для мандрівників в аеропорту, зосереджена на відзначених нагородами ароматах, засобах для догляду за тілом і ексклюзивних аксесуарах. Місцезнаходження включає як аеропорти, так і торгові центри по всьому світу.
Послідовні нові продукти
Victoria’s Secret постійно випускає нові продукти. У них є як мінімум десять різних колекцій бюстгальтерів, кожна з яких представлена в різний час. Це розумно, тому що кожен раз, коли покупець входить в магазин, магазин здається свіжим. Що стосується краси, вони постійно випускають нові аромати, лінії макіяжу, лосьйони і засоби для волосся. Щовесни вони також випускають новий каталог купальних костюмів на майбутнє літо.
І, звичайно ж, показ Victoria’s Secret Fashion Show
Показ Victoria’s Secret Fashion став американською традицією. Це шоу обов’язково потрібно подивитися молодим жінкам з усього світу. Шоу, яке зібрало понад 9 мільйонів глядачів,
«так чи інакше дивляться в більш ніж 200 країнах в друкованих ЗМІ, на Facebook, YouTube і на телебаченні», – сказав Ед Разек.
Компанія витрачає більше 10 мільйонів доларів на найм молодих талантів, таких як Джастін Бібер, що, в свою чергу, привертає нову групу клієнтів. Дві третини глядацької аудиторії насправді складають жінки, тому не дивно, що моделі вибираються виходячи з їх привабливості для жінок, а не для чоловіків. Шоу спроектовано з моделями, які здаються чарівними, практичними і зрозумілими середній жіночій аудиторії.
Зміни в логотипі в 1980-і роки
Мінімалістичний логотип Victoria’s Secret зазнав безліч трансформацій. У більш ранніх версіях відчувається ретро-стиль, в той час як сьогодні напис має більш утилітарний вид.
Згідно Logos World, перший зразок логотипу Victoria’s Secret був представлений в 1977 році, коли компанія була заснована, і він з’явився в дебютному каталозі компанії. На оригінальному логотипі був вінтажний шрифт.
Зміни в логотип не вносилися до середини 1980-х років. Метою було спростити логотип і зробити шрифт більш чітким. Дизайнери Victoria’s Secret експериментували з різними шрифтами протягом 1980-х років, деякі з яких були з зарубками, а інші – без зарубок. В кінцевому підсумку вони зупинилися на зовнішньому вигляді, дуже схожому на логотип, який використовується з 1990-х років.
Поточний логотип Victoria’s Secret
Victoria’s Secret в даний час використовує два логотипи. Один з них являє собою тільки текстовий логотип, а інший містить як текст, так і символ. У текстовому логотипі просто прописними буквами написані слова Victoria’s Secret. Хоча всі букви у верхньому регістрі, ініціали трохи більше, ніж інші букви в слові. Хоча основна концепція текстового логотипу залишалася незмінною з 1990-х років, шрифт який використовується, змінювався кілька разів за ці роки. У 2000-х роках Victoria’s Secret використовувала модифіковану версію шрифту Trajan, створену Керол Туомблі. Пізніше вони перейшли на модифікований шрифт Bell від Monotype, який в даний час використовується в їх логотипі. Текстовий та символьний логотип містить той же текст і шрифт, що і основний логотип. Його символ являє собою простий дизайн з великими літерами «V» і «S» для позначення ініціалів торгової марки. Букви відображаються чорним кольором, зазвичай на білому тлі.
Не без проблем…
У 2016 році Victoria’s Secret почала втрачати частку ринку. Victoria’s Secret зупинила свою лінію купальних костюмів і лінію одягу. Компанія позбулася каталогу. Закрилися магазини в торгових центрах по всьому світу. У 2018 році акції компанії впали на 40%, і було оголошено про закриття 53 магазинів.
Показ мод Victoria’s Secret 2018, показаний по телебаченню, отримав найнижчі оцінки за всю його історію. Під час інтерв’ю з Vogue директор по маркетингу L Brands Ед Разек (материнської компанії Victoria’s Secret) дав зрозуміти, що VS хоче, щоб тільки худі жінки купували їх білизну. Таким чином ігноруючи прохання споживачів додати більше розмірів до обмеженого діапазону розмірів VS, а також задіяти більш різноманітні моделі на показі мод.
У 2019 Victoria’s Secret скасували свій щорічний показ мод. Ряд топ-менеджерів подали у відставку.
Влітку 2020 року материнська компанія Victoria’s Secret і Bath & Body Works, заявили про те, що скоротять 15% свого персоналу, так як все ще не оговталися від фінансових наслідків коронавірусу. Інші заходи по скороченню витрат включають просування до раніше оголошеного плану закриття 250 магазинів. Компанія очікує, що чистий виторг у другому кварталі знизиться на 20% в порівнянні з минулим роком, головним чином за рахунок зниження продажів Victoria’s Secret на 40%.