Харківська агенція FILOSOFIA – єдина компанія з індустрії івентів, що увійшла до переліку Forbes Next 250 “Нова хвиля”. Цей рейтинг складається з представників малого та середнього бізнесу, які будуть визначати успіх української економіки у майбутньому.
У 2022 році, через повномасштабне вторгнення, агенція залишилась без клієнтів в Україні. Щоб продовжувати розвивати бізнес, команда відкрила офіс у Португалії та масштабувалась на іноземні ринки. Як результат – на сьогодні FILOSOFIA вдвічі збільшила дохід агенції за 2 роки, вийшла на ринки США, Європи та ОАЕ, а також зберегла команду і клієнтів в Україні.
Зараз іноземні клієнти складають 60% прибутку компанії.
Ми – не про успішний успіх. Івенти – це не про вечірки, а про постійний аналіз ефективності, нові механіки, системний підхід і ROI-positive інструменти для наших клієнтів. Для ефективного менеджменту внутрішніх процесів ми зберігаємо команду у повному складі та інхаус: ми віримо, що ефективні проєкти створюються командою, а не фрілансерами. Наша культура – бути технологічним стартапом в івент-домен
– ділиться co-founder i CEO агенції FILOSOFIA Євген Шапошніков.
Про агенцію:
FILOSOFIA створює ефективні івенти, що приносять бізнес і ROI-positive результати в частині маркетингового комплексу. Агенція працює з IT, Tech та Gaming індустріями. Серед постійних клієнтів: Nestle, Logity, MacPaw, Soft Serve, Genesis.
Серед послуг агенції: онлайн та офлайн заходи, бренд-активності, конференції, гібридні заходи, корпоративні та соціальні івенти, підготовка стендів, сцен, тощо. У грудні 2023 року FILOSOFIA отримала 1 місце у номінації Team Building Event та 3 місце у номінації Low Budget Event на церемонії BEA World з проектом “Week of Good Deeds” для Robota.ua.