Бренд ласощів і кормів Half&Half української групи компаній Suziria Group, яка є одним із лідерів на зооринку, здобув дві нагороди за найкращий дизайн на міжнародних конкурсах. Паковання, розроблене спільно з брендинговою агенцією Dozen, отримало бронзу на NAPA BALTIC Packaging Design Awards та золото на Ukrainian Design: The Very Best Of 2024.
В основі візуального брендингу Half&Half — світовий тренд до гуманізації стосунків людей і тварин. Дизайн побудований на життєвих ситуаціях між петперентами та їх домашніми улюбленцями, що дозволяє власникам впізнавати себе і своїх тварин у повсякденних і кумедних моментах. Крім того, концепція “все наполовину” відображає суть бренду, який транслює, що людина та її вихованець – це навіть більше, ніж друзі, чотирилапі – це повноцінні члени сім’ї.
«Інтегрований підхід до створення бренду – від позиціонування і неймінгу до дизайну паковання – став важливою запорукою успіху Half&Half. Ідея емоційного звʼязку людини та тварини надихнула команду DOZEN на візуалізацію обгортки харчування та смаколиків для домашніх улюбленців. В дизайні ми відійшли від банальних фото домашніх тварин і створили галерею захопливих історій про те, як це чудово, коли дві половинки живуть разом. Загалом було створено понад 40 оригінальних паковань» – поділилася Олена Гаврилюк, креативна директорка брендингового агентства DOZEN.
Менше, ніж за рік після запуску на ринок, бренд вже здобуває перші нагороди. Навесні на конкурсі NAPA BALTIC Packaging Design Awards в Литві, Half&Half посів третє місце в категорії “Інші продукти”, де конкурувала значна кількість різних товарів. Журі, яке обрало переможців, складалося з провідних фахівців балтійської маркетингової та креативної індустрії.
Пізніше бренд отримав і національне визнання, здобувши золото в категорії “Графічний дизайн та брендинг” на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of 2024, що є частиною заходу Ukrainian Creative Stories. Цього року фестиваль отримав 255 заявок від 80 учасників, а журі складалося з професіоналів з Фінляндії, Малайзії, США, Польщі, Грузії, Німеччини та Болгарії.
“Ми пишаємося тим, що наш бренд визнають як професіонали у сфері дизайну на престижних конкурсах, так і самі власники хвостатих. Half&Half вийшов на ринок у сповненому викликів 2024 році, але вже за перший місяць продажів без реклами та інших промо-комунікацій ми перевиконали план на 25%. Раді, що наше позиціонування, цінності та суть бренду відгукуються пет-перентам і будемо продовжувати, попри важкі часи, допомогати їм піклуватися і обирати найкраще для своїх чотирилапих “половинок”, — розповідає Олег Мірошниченко, керівник напрямку власних брендів Suziria Group.