До журі вже увійшли фахівці з 19 країн світу та залучення до суддівства ще триває. Всеукраїнська рекламна коаліція представляє нових суддів Київського Міжнародного Фестивалю Реклами та нагадує про реєстрацію робот до конкурсної програми 2023 року.
На даному етапі судді ще не розподілені за командами, в яких будуть працювати. В цьому році на КМФР таких команд буде п’ять.
Раді представити фахівців, які вже доєднались до КМФР 2023.
- Luka Bajs, Executive Creative Director, SHIFT, Словенія
- Bayyina Black, Global Director, Sustainability & Impact, Make/Good, R/GA, США
- Raphael Brinkert, Founder, brinkertlück, Німеччина
- Chrystel Jung, Associate Creative Director, BETC Paris, Франція
- Tytus Klepacz, Content and Creative Consultant, PZL Warsaw, Польша
- Marius Lukošius, Creative Director, Not Perfect Vilnius, Литва
- Nail Muratov, Creative Director, SEED, Казахстан
- Lizzie Murray, Studio Director, W+K Amsterdam, Нідерланди
- Marsel Levi, Creative Director, Noble Graphics, Болгарія
- Heli Roiha, Creative Director, SEK, Фінляндія
До суддівства КМФР завжди залучаються фахівці з досвідом суддівства та нагородами на міжнародних фестивалях і конкурсах, в тому числі на Cannes Lions.
Цього року міжнародним експертам належить судити роботи присвячені виключно суспільно значущим комунікаціям. Судді оцінюватимуть оригінальність творчих ідей і нестандартні підходи, які використовувалися при створенні цих комунікацій. Окрім цього, члени журі звернуть увагу на соціальну складову конкурсних робіт – чи мають вони потенціал принести користь суспільству, дати відчутні зміни (зміни в поведінці, середовищі, суспільстві тощо).
Судді розпочнуть свою роботу вже у травні, а поки що триває прийом робіт на КМФР 2023 на сайті creative-stories.com.ua.
Regular Deadline – 1 квітня.
Чекаємо на ваші креативні роботи, що роблять світ кращим!