Українки завжди вміли бути сильними й адаптуватися. Діти, робота, дім і турбота про себе… Вони якось незбагненно встигають все. Гнучкість у ритмі змін — уже звична суперсила, що допомагає їм залишатися мультизадачними навіть за найнепередбачуваніших умов. Втім, війна додала нових викликів, ще більше засвідчивши, наскільки незламною і живою може бути ця сила.
Цю непросту правду команда Sasquatch Digital перетворила на мову комунікації для свого постійного клієнта Libresse, з яким співпрацює роками, у нещодавній influence-кампанії.
Щирі особисті історії без пафосу, в яких легко впізнати себе і де бренд з’являється як природна опора, а не «головний герой». Вони не звучать як реклама. Ці розповіді формують єдиний наратив про адаптивність і впевненість — те, що сьогодні резонує найбільше.
Ділимося нашим досвідом, як спрацювала ідея та де саме інтеграції продемонстрували найвищу результативність.
Клієнт звернувся із запитом залучити увагу та сформувати довіру аудиторії
Команда бренду Libresse сформулювала чітке завдання: охопити широку цільову аудиторію ― українок віком від 15 до 50 років з різним соціальним бекґраундом.
Потрібно було донести переваги гігієнічних прокладок Libresse Ultra Day та Libresse Ultra Night, акцентувати на їхній адаптивності до фізіології жіночого тіла й водночас вибудувати емоційний зв’язок із брендом.
Для реалізації обрали формат influence-кампанії.
Ми запропонували показати адаптивність як суперсилу українок
Адаптивність — суттєво більше, ніж просто готовність до викликів. Це — про нові можливості: відкрити для себе несподіване хобі, опанувати з нуля професію, розпочати блог, мандрувати Україною.
А ще адаптивність — одна з продуктових переваг Libresse. Тож ми вирішили переінтерпретувати подвійний сенс:
Libresse — адаптивні. Адаптивні, як українки. І цю суперсилу вони плекають у різних сферах життя.
- Попередня професія вже не приносить задоволення, тож вони здійснюють дитячу мрію — вивчаються, скажімо, на машиністок метрополітену. Чому б і ні?
- Під час Zoom-зідзвону водночас пояснюють колегам, що таке бенчмарк, а дитині поруч — чому небо синє. І все це — з увімкненим мікрофоном, спокійно й стримано.
- Поставили за мету займатися бігом регулярно, але плани розбилися об реальне життя. Не здаються, а пробують знову, змінюючи тривалість тренувань, враховуючи біоритми, оновлюючи розклад тощо.
- Щодня «на нулі» рятують життя в умовах шаленого стресу, проте знаходять 5 хвилин перед виїздом, щоб заплести коси. Бо це ― ритуал сили.
Креативна ідея передбачала виконання двох завдань
- Підвищити лояльність до бренду, бо сенс відгукувався багатьом. Ймовірно, кожна українка принаймні раз у житті переживала подібні випробування. Ідея була спрямована на те, щоб викликати повагу і спонукати до обміну досвідом.
- Підкреслити унікальність продукту — адаптивну технологію. А ще — відчуття захищеності, яке дарує Libresse.

Меседжі, які транслювали у сторіз
Щоб охопити максимально широку аудиторію, ми відібрали блогерок різного профілю
Важливо було показати на реальних прикладах, що гігієнічні прокладки Libresse стають у пригоді навіть у найнепередбачуваніших ситуаціях. Тому насамперед ми шукали тих, хто зможе нативно презентувати продукт через власні історії. Так, щоб жінки впізнавали в них себе.
Критерії відбору: якісна аудиторія (необов’язково велика), високий показник ERR, а також побажання клієнта щодо конкретних блогерів. Для перевірки ми скористалися даними trendHERO.
Кампанію побудували на особистих історіях і чіткій механіці взаємодії
Контент створювали на основі меседжу: «Адаптивність — моя суперсила».
У дописах використовували фрази-мости, зокрема: «Життя непередбачуване» / «Керуй своїм життям, змінюйся, адаптуйся» / «Libresse — завжди поруч».
Наступним кроком була нативна інтеграція денних прокладок Libresse Ultra Day і нічних Libresse Ultra Night.
Публікації ми завершували CTA: «Адаптивність — моя суперсила. А в яких ситуаціях вона допомогла тобі?». Крім того, створили хештег #АдаптивністьМояСуперсила, щоб дописи було легко знайти.
Формат рекламної колаборації — єдиний для всіх: Reels + сет із трьох Stories на тему адаптивності з активним лінком на продукцію на eva.ua.
Кампанія продемонструвала високий рівень залучення
Інфлуенсерки публікували погоджені Reels і сети Stories у березні–квітні 2025 року згідно з графіком. За підсумком оцінювання ERR у всіх дев’яти — на доброму рівні.
Найбільше схвальних коментарів отримало відео Яни Метьолкіної:

Жива реакція аудиторії разом із оригінальним сценарієм сприяли результативній рекламній інтеграції.
Охоплення відео Анжеліки Терлюги:
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений Anzhelika Terliuga Karate Champion (@anzhelika_terliuga)
Анни Мисюри:
Анастасії Краснови:
Переглянути цей допис в InstagramДопис, поширений гінеколог | репродуктолог | естетична гінекологія (@doc.krasnovaa)
перевищили прогнозовані, підтвердивши актуальність теми адаптивності у wellness-наративі.
Результат за 1 місяць
Кампанія засвідчила: тема адаптивності резонує, якщо її озвучують ті, кому довіряють.
Інтеграції забезпечили стабільну ефективність взаємодії. ERR з відео — на доброму рівні у всіх дев’яти. До аудиторії бренду додалося 508 людей (без прямого заклику підписуватися).

Результати в цифрах
Команда клієнта:
- Senior Brand Manager, FemCare UA&CIS Libresse — Олена Орлова.
- Junior Brand Manager, FemCare UA&CIS Libresse — Катерина Білецька.
Команда проєкту:
- Creative Copywriter — Владислава Андріянова.
- Art Director — Анна Штикова.
- Designer — Анна Бєбєкіна.
- Head of SMM and Copywriting — Анна Русова.
- SMM Manager — Катерина Ілінзеєр.
- Copywriter — Галина Нестрига.
- Proofreader — Олександра Кухарська.
- Client Services Director — Олександр Манін.
- Account Manager — Любов Єсипенко.
- Head of Community Management — Анастасія Пилипчук.
- Community Manager — Наталя Лалич.
- Head of Targeting — Олександр Орець.
- PPC Manager — Олександра Коваль.









































































