Забезпечення ефективної діяльності компаній / бізнесу, котрий працює в Україні — це ще один важливий крок до перемоги. Ми в Factum Group допомагаємо бізнесам та компаніям, котрі працюють в Україні, краще зрозуміти потреби і очікування українців в цей нелегкий час, адже наша реальність, наші очікування та наша споживацька поведінка перебувають у стані змін.
Про допомогу від українських компаній / бізнесу, котрий працює в Україні згадують 7 з 10 опитаних (67%).
Допомога від звичайних українців — найчастіше згадуваний ресурс допомоги країні (88%).
Також на вустах допомога від: українських волонтерських організацій (82%), іноземців (76%), іноземних та українського урядів (74% та 73% відповідно).
Найбільш поміченою лишається допомога від українських компаній, що працюють у сфері телекомунікацій та мобільного зв’язку (46%). Далі згадують про допомогу від: виробництва продуктів харчування / харч. промисловості (38%), логістики та доставки (34%), банківської сфери / фінансів (32%), компаній IT сектору (28%).
Важливим для споживачів наразі є те, щоб компанія / бренд під час військових дій в Україні в першу чергу підтримувала Збройні Сили України та захисників (39%), а далі — своїх співробітників (18%). Також важливо, щоб компанія відновлювала / продовжувала свою роботу (якщо дозволяє ситуація) (14%) і підтримувала загальне населення (12%).
Відновлення рекламної активності брендів в поточних умовах 42% споживачів вважають доречними, а 22% — ні (b2b, t2b[1]).
64% вважають, що стиль комунікації у рекламі потрібно змінювати, у порівнянні з тим стилем, котрий був до початку воєнних дій. 16% припускають, що можна лишати довоєнний стиль реклами.
Дослідження також охоплює низку інших запитань, які публікуються на веб сторінці https://youkraina.com.ua в розділі «Усі звіти».
Кожен може запропонувати свої запитання на соціальну тематику, найкращі з яких будуть додані до наступної хвилі дослідження.
Даний проєкт не являється комерційним, тому інформація доступна безкоштовно.
YOUкраїна — соціальний проєкт, ініційований дослідницькою компанією Factum Group Ukraine. Моніторинг з наданням достовірної статистичної інформацію щодо настроїв українців. Вибірка становить 494 інтерв’ю з максимальною статистичною похибкою не більше 5%. Цільова аудиторія: міське населення України 18-55 років (інтернет-користувачі, міста з населенням 50тис+). Дата проведення опитування 15-18 квітня 2022 року
[1] b2b/t2b — сума двох крайніх негативних / позитивних оцінок за 5-ти бальною шкалою